Volledige versie bekijken : Outlook 2010: geen map met alle inkomde mails?



Y-Ssin
22 November 2011, 20:29
Hey,

Ik ben net begonnen met microsoft outlook 2010 te gebruiken, daarvoor was het windows live mail. Momenteel staan er zon 4 mailaccounts ingesteld op mn outlook. Tot mij grote verbazing merkte ik op dat er blijkbaar geen map is waar ik alle inkomende mails van al mijn accounts kan bekijken... :S Tegenwoordig heeft elk mailprogramma dit toch? Op Windows live mail is deze map er wel, op mn iphone ook. Is er soms een manier om deze map erbij te doen? Of moet ik anders als alternatief gwn van elk account de map "Postvak In" in de favorieten zetten? Das ook een manier, mr kvind het wel raar dat die andere functie er niet is, tenzij ik hem niet heb gevonden natuurlijk! ;)
En nog een vraagje: waar kanik instellen om de hoeveel tijd outlook alle mappen moet verzenden/ontvangen, dit hebbik ookni direct kunnen vinden...?
Alvast bedankt! ;)

Ps: ik ben nieuw met outlook, de eerste keer dat ik het echt ga gebruiken. Heeft iemand soms handige tips, of sites waar ik die vind? :)

Mrjraider
22 November 2011, 20:54
Office Outlook slaat je mail wel degelijk op op je computer. Deze zijn echter verborgen en kan je (volgens mij) niet lezen/bekijken zonder outlook of een ander programma die dat wel kan.
Waar deze staan weet ik niet maar ze staan tussen je verborgen bestanden.

Y-Ssin
22 November 2011, 22:12
Ik bedoel geen map op mn pc. ;) Waar ik het over heb is een soort Postvak In map in outlook zelf, een inbox van alle mailaccounts gecombineerd. Vb.: in inbox van hotmail heb ik 2 ongelezen mails, in gmail account 1 ongelezen, en mn inbox van mn emailadres vant werk hebbik er 5 ongelezen. Dan ga ik in die gezamelijke map in outlook, die ik zoek een totaal hebben van 8 ongelezen mails van al deze accounts tesamen. Zo een beetje duidelijker? :)

Baloeke
22 November 2011, 22:27