Volledige versie bekijken : illegale versie windows



Primski
26 November 2011, 13:24
Ik heb weer eens de melding gekregen dat mijn Windows illegaal zou zijn. Dit is het absoluut niet. Vorige maal heb ik de laptop opnieuw naar fabrieksinstellingen moeten zetten? Weet iemand een andere manier om dit op te lossen?

Obsessed
26 November 2011, 13:34
Contact opnemen met de leverancier!!

Primski
26 November 2011, 13:40
Heb ik vorige maal ook gedaan, deze lieten me bellen naar PB, daar stuurde men me door nar Windows en die wisten te zeggen dat ik terug naar fabrieksinstellingen moesten dat het een gekend probleem was.

Mrjraider
26 November 2011, 14:45
Heel simpel, wel spijtig van eventuele dingen. Ga terug naar je fabrieksinstellingen en laat de computer opnieuw updaten.
LET OP:
KLIK NIET OP INSTALLEREN!
Klik op de link waar staat "x-aantal" belangrijke updates beschikbaar
Zoek naar KB971033 klik er op met je rechtermuisknop en zet update KB971033 op verborgen.
Installeer nu alle updates en je probleem is verholpen.

De update installeert Windows Activation Technologie (WAT) wat er voor zorgt dat je een legale Windows heb.
Het is een gevreesde update voor hackers van Windows want zo kan hun gemaakte legale versie weer illegaal worden aangegeven.
Er zijn tientallen forums waar dit probleem wordt aangekaart en vaak wordt daar gezegd vul je licentie code in en het is verholpen maar na een reboot kan het zo zijn dat Windows weer "illegaal" is.

Succes :good: