Volledige versie bekijken : 1 laptop werkt maar de kleine laptop wil ik ook doen werken



bryana-fay
28 November 2011, 10:20
hoi,kan mij iemand helpen,ik zit namelijk met het volgende probleem,ik heb thuis een laptop waar alles goed werkt,maar ik heb een kleine laptop bij gekocht voor mijn dochter,daar geraak ik niet mee op het internet omdat deze modem/router maar ingesteld staat op 1 laptop,nu weet ik niet hoe ik dat moet verzetten zodat ik ook op het internet kan met die kleine laptop,ik hoop dat er mij iemand kan helpen
mvg kelly

peenif
28 November 2011, 10:50
Ik heb voor jou een nieuw topic gemaakt omdat je uw probleem postte in het topic van iemand anders kelly.

compuchrisje
28 November 2011, 23:51
Als het om een router gaat en niet enkel een modem, moet je via de routerinstellingen het aantal toegelaten pc's verhogen. Vraag is wel of je abonnement bij je provider voorzien is voor meer dan één toegang.
Als het inderdaad om een router gaat, moet je via je browser naar de instellingen gaan. Voor Telenet is dat meestal 192.168.1.0, maar die laatste twee cijfers kunnen wel es anders zijn.

Peter.B
29 November 2011, 06:11
geef ons eens wat meer info over het merk en type van zowel de laptop als de router,aub.
zou het niet kunnen dat je ergens op één of twee toetsen (FN) moet drukken om uw draadloos internet aan te leggen?

Vincent
29 November 2011, 19:12
Kelly,
Netwerk (SSID) en Wepsleutel die u van uw provider hebt gekregen ingevoerd?