Volledige versie bekijken : Windows Movie Maker



Phil O'Sophe
3 December 2011, 22:04
Wat betekent (met W. MovieMaker) "Automatische film maken"; ernaast staat: "Film publiceren".

Dank voor elke uitleg.

compuchrisje
3 December 2011, 23:21
Voor zover ik kan denken, klaar maken om op het net te zetten of om op te sturen naar iemand, of ook om op je eigen systeem te bewaren. Branden zal dan nadien moeten gebeuren denk ik.
Hier (http://windows.microsoft.com/nl-NL/windows-vista/Publish-a-movie-in-Windows-Movie-Maker)mss even kijken?

butskristof
5 December 2011, 19:50
Bedoel je de originele Windows Movie Maker in Windows XP of de nieuwe Windows Live versie onder Windows Vista of 7?

Ik ben niet zeker, maar ik dacht dat het een modus betrof waarmee je slechts de afbeeldingen of video's die in de clip moeten komen moet selecteren en dat hij dan automatisch deze aan elkaar plakte met overgangen en dergelijke, zodat je zelf (bijna) niets meer moet doen.
In de Live-versie zie ik echter de optie niet direct staan, dus ik veronderstel dat het de Windows XP-versie betreft?

Phil O'Sophe
5 December 2011, 22:40
Bedoel je de originele Windows Movie Maker in Windows XP of de nieuwe Windows Live versie onder Windows Vista of 7?

Ik ben niet zeker, maar ik dacht dat het een modus betrof waarmee je slechts de afbeeldingen of video's die in de clip moeten komen moet selecteren en dat hij dan automatisch deze aan elkaar plakte met overgangen en dergelijke, zodat je zelf (bijna) niets meer moet doen.
In de Live-versie zie ik echter de optie niet direct staan, dus ik veronderstel dat het de Windows XP-versie betreft?

Op de pc (onder Windows XP) draait WinMovieMaker niet. Steeds een "probleemmelding".
Op de laptop (onder Visa) werkt MovieMaker wel goed, maar het "renderen" laat het soms afweten; waarschijnlijk te wijten aan slechts 20 GB vrije ruimte.
Hetzelfde probleem met Nero Vision 10: het exporteren breekt af, ook wegens te weinig vrije ruimte ???
Ik vermoed dat je met
Ik ben niet zeker, maar ik dacht dat het een modus betrof waarmee je slechts de afbeeldingen of video's die in de clip moeten komen moet selecteren en dat hij dan automatisch deze aan elkaar plakte met overgangen en dergelijke, zodat je zelf (bijna) niets meer moet doen.
bedoelt: "pannen", zoals dat gaat met Picaso 3; daar is ook een mogelijkheid van "maak een film", maar dat zijn ook slechts foto's die "overlopen" worden, net alsof die bewegen.

Phil O'Sophe
12 December 2011, 18:09
Op deze discussie mag een slotje :bow: