Volledige versie bekijken : headers already send



Lenny'tje
10 December 2011, 13:55
Hoy, ik heb een script gemaakt om een community af te schermen als die aan het updaten is.

Het script (PHP) moet gewoon kijken of het IP het IP is van diegene die aan de community aan het werk zijn.
Als dat IP niet overeenkomt, (toegestane IP adressen zijn in een array opgeslagen), dan word je doorgestuurd naar een html pagina waar wat uitleg op staat waarom de community offline is.

Nu heb ik dit met een header(Location: ./map/index.html); gedaan (<- voorveeldje).
Is er misschien een andere manier om dit te doen ipv met header() ?
Want waar ik dit ook include het geeft steeds een error -> headers already send.
Het staat ook helemaal aan het begin van de index.php file van de community voor de html en voor er iets naar het scherm geschreven word...

Het script ziet er zo uit:



<?php


$ip = $_SERVER['REMOTE_ADDR'];


$allow = array('81.206.137.254', '127.0.0.1');


if (!in_array($ip, $allow)){
header('Location: ./na/index.html');
exit;
}else{
$OfflineMessage = '<p>
<font color="red">
<strong>
<center>
! BoysOnline.eu is op dit moment offline !
</center>
</strong>
</font>
</p>';
}


?>


En een colega van me heeft op de server 2 databases gesynchroniseerd (een oude db van dolphin en de nieuwe van BoonEx) en dit zonder eerst een back-up te maken... Het is stom maar het is nu zo, de community maakt gebruik van boonex maar hij heeft de structuur en gegevens van BoonEx gesinchroniseerd met die oude db en dus zijn er veel dingen uit verwijderd.

Nu heb ik nog een vraagje, bestaat er een SQL Query dat er voor zorgd dat dingen weer ongedaan kunnen gemaakt worden?
Normaal niet maar misschien dat iemand toch een oplossing weet, want mede hierdoor staat de community nu wel offline.

Deze kan je normaal hier (http://www.boysonline.eu) vinden.

Toch bedankt iig,

mvg,
Lenny,

Lenny'tje
10 December 2011, 21:51
En ik heb nog een probleem, ik krijg deze error...
Weet iemand wat dit betekend?

Fatal error: Call to a member function getParam() on a non-object in /home/boysonli/public_html/inc/db.inc.php on line 83

Butterflyice
10 December 2011, 23:56
voor je headers send kan je ob_start(); gebruiken al is het geen nette oplossing maar dat is een ander verhaal.

En voor je error begint de fout op regel 83 van het script op die pagina ik weet niet wat die pagina zou moeten doen dus kan ik daar geen oplossing voor geven.