Volledige versie bekijken : Avast! 6 "Sommige bestanden konden niet worden gescand"



Mrjraider
23 December 2011, 20:13
Hoi,

Ik gebruik al geruime tijd Avast! V6. Op dit moment is het de nieuwste (Versie 6.0.1367).
Ik heb regelmatig met Avast! dat er enkele bestanden zijn die niet kunnen worden gescand, dit "probleem" doet zich al langere tijd voor, met Snelle en Volledige Scan.
Het gaat om .Rar bestanden, meestal van Virtual DJ (Skins die ik via hun website heb gedownload) en van Rainmeter (Desktop tooltje voor een Windows 8 tintje). Waar kan dit aan liggen en maakt het wat uit?

Mrjraider

compuchrisje
23 December 2011, 23:24
Heb je bij je instellingen ook archiefbestanden aangevinkt? Mogelijk staat dat standaard niet aangevinkt.

EvelineGirl
24 December 2011, 20:35
Als ze te groot zijn of beveiligd zijn met een wachtwoord dan kan Avast deze ook niet scannen.

Mrjraider
24 December 2011, 22:20
Er zijn een aantal skins wel met wachtwoord beveilgd, maar de overige rars die dat niet zijn zijn niet groter dan 50mb.

Mrjraider
25 December 2011, 10:39
Om eerlijk te zijn verwacht ik ook niet dat het verdere problemen geeft. Er mag wel een slot op. Ik denk dat ik moet gaan oppassen met rars die ik krijg waar een wachtwoord op zit haha..