Volledige versie bekijken : Hello!



BlackAdder
26 December 2011, 21:41
Hallo iedereen.
Ik ben BlackAdder, en hier terecht gekomen tijdens mijn vele omzwervingen op het net.
Leeftijd: 36, samenwonend, kids, tuin, hond...'the whole nine yards'... :-)
Werkzaam te A'pen, tot voor kort in een ict omgeving maar nu 'veroordeeld' tot, in het slechtste geval, +- 30 jaar 'broekslijterij'. (alhoewel hier nog wel het één en ander voor valt te zeggen, maar dat kan later nog).
Wat kan ik verder nog zeggen? Geek? Yep, Interesse in tech? Zeker wel. Gefascineerd/obsedeerd door pc's en netwerken? Zonder twijfel. (ga ik hier nog vragen over hebben? Reken maar!!)
Verder 'lichtjes' verslaafd aan tech podcasts, oa, BOL, Tech News Today, TWIT, Tech45...etc...
Werk met windows en linux. Heb nog ergens een netbookje met MeeGo op maar dat loopt niet echt lekker...

Als jullie nog vragen voor me hebben, vraag maar raak. Ik beantwoord ze met plezier.

Tot later allemaal!

Baloeke
26 December 2011, 22:24
(w) op Minatica

Adnilleke
26 December 2011, 22:33
http://i44.tinypic.com/16kp1mp.jpg

salmax
27 December 2011, 00:43
welkom BlackAdder

compuchrisje
27 December 2011, 00:43
Amuseer je Blackadder (hopelijk lijk je niet te erg op de acteur hiervan :p)

peenif
27 December 2011, 12:44
Welgekomen BlackAdder

BlackAdder
27 December 2011, 16:35
Amuseer je Blackadder (hopelijk lijk je niet te erg op de acteur hiervan :p)

Neen hoor, maar ik ben wel enorm fan van Rowan Atkinson. Van de tv-shows (bijv. Not the nine-o-clock news) tot de films (Johnny English), het is allemaal even geweldig. Ik wou wel dat ik zo een soort van humor zou bezitten. Dan zou ik ook de mensen aan het lachen krijgen. (of toch enorm proberen)

Alvast bedankt voor de welkom jullie allen!!

Peter.B
27 December 2011, 19:22
welkom op minatica,blackadder :good:

S. Theunissen
28 December 2011, 14:46
Hallo Black Adder, in elk geval nog fijne feestdg. en een gezond 2012. Mijn vraag is of jij weet, hoe het kan dat met typen, mijn zinnen door elkaar gegooid worden, ik snap er niks van? Ben al 63, dus ook niet meer zo piep, maar misschien dat je mij helpen kan?

Obsessed
28 December 2011, 14:58
(w) op Minatica blackadder :good:

http://img2.imageshack.us/img2/1193/welkomm.jpg

BlackAdder
29 December 2011, 13:52
Hallo Black Adder, in elk geval nog fijne feestdg. en een gezond 2012. Mijn vraag is of jij weet, hoe het kan dat met typen, mijn zinnen door elkaar gegooid worden, ik snap er niks van? Ben al 63, dus ook niet meer zo piep, maar misschien dat je mij helpen kan?

Hey S. Theunissen. Hoe bedoel je met 'door elkaar gegooid worden'? En wanneer doet zich dit voor? In een bepaald programma? Tijdens het reageren op bijvoorbeeld, deze post? (en voor het helemaal makkelijk te maken, kan je het best even een nieuw topic starten over je vraag/probleem).

Baloeke
30 December 2011, 00:41
Hallo Black Adder, in elk geval nog fijne feestdg. en een gezond 2012. Mijn vraag is of jij weet, hoe het kan dat met typen, mijn zinnen door elkaar gegooid worden, ik snap er niks van? Ben al 63, dus ook niet meer zo piep, maar misschien dat je mij helpen kan?
Dit gedeelte is voorstelling. Plaats je vraag in het juiste forumonderdeel