Volledige versie bekijken : Windows XP activatie code van windows xp in register terug vinden



salmax
29 December 2011, 20:13
Hallo,

Ik heb deze vraag ooit al is opgelost gekregen dacht via dit forum maar niet zeker.
Ik zocht al is tussen men topic's dat ik starten maar vondt het niet snel terug.
Ik zoek dus de activatiecode van een xp home pc van iemand anders dan mijne pc via de register methode.
Er plakt geen plakkertje op die pc.
Ik weet dat je met magical jelly bean keyfinder en belarc advisor je achter de code kunt geraken maar belarc advisor heeft als ik het goed voor had een internetverbinding nodig.
En sluit deze pc liever niet aan op mijn internet omdat het mijn pc niet kan infecteren wat ik ooit al is voorhad met 2 pc's .

kan iemand mij helpen.

Salmax

compuchrisje
30 December 2011, 01:32
Belarc (http://www.belarc.com/free_download.html)kan je hierbij ook helpen. Zet het op een stickje, installatie is niet eens nodig.

salmax
30 December 2011, 01:36
hoe niet installeren een programma moet toch geinstalleerd worden

heb de link bekeken en vertaald wat ging
zag niet direct wat kan zonder installatie.

compuchrisje
30 December 2011, 01:49
Nee, dit even niet, het opent een webpagina (lokaal) dat een overzicht geeft van het volledige systeem, inclusief een quotering wat de beveiliging betreft, updates, geïnstalleerde software met de bijhorende ID's.
Probeer het maar, er kan niks fout mee gaan.

salmax
30 December 2011, 01:52
maar in regedit moet er ook iets zijn om de activatiecode boven te halen ik weet alleen niet waar ik moet zoeken

salmax
30 December 2011, 01:56
dus belarc advisor installeren en laten scannen en de lijst heeft geen internet nodig
ik ga wel het installatiebestand zetten op cd die kost minder en kan ik daarna weggooien

salmax
30 December 2011, 15:11
Nu hoor ik dat er meer kosten waren dan alleen format en pc heeft hij naar containerpark gebracht.

spijtig misschien had ik het kunnen herstellen .

wel bedank aan iedereen die mee zocht naar een oplossing voor de code.