Volledige versie bekijken : Poll: Nieuws



Baloeke
9 January 2012, 01:16
Dagelijks verschijnen hier op Minatica nieuwsberichten. Deze nieuwsberichten handelen over items uit de computerwereld. Op onze home pagina vinden jullie steeds een overzicht van de laatste nieuwsberichten.

Met deze poll willen wij eens weten of deze nieuwsberichten jullie interesseren.

Een bijkomende reactie, hetzij negatief of positief is altijd welkom, of indien jullie graag andere nieuwsitems zien verschijnen mag dit altijd gemeld worden.

salmax
9 January 2012, 02:17
Ik lees niet elk nieuwsbericht ge kunt niet op alle domeinen volgen.
Ik heb wel bewondering voor de plaatsers.
Wel handig dat je ze nog kan nalezen in tab home.
En al veel uit geleerd.

J.W.
9 January 2012, 02:29
Op deze "poll" is het bijna onmogelijk om correct te antwoorden.
Het is ofwel "Alles (1 maal)" ofwel "Niets (3 maal)"
Maar er zijn nog vele tussenstadia mogelijk waarop men wel zou kunnen antwoorden (soms, zelden, regelmatig, enkel datgene waar ik interesse voor heb enz...)

Baloeke
9 January 2012, 02:32
Zal de poll in die zin even aanpassen.

salmax
9 January 2012, 02:33
lees ik elders is voor mij niet juist
kun je mijn stem ook plaatsen bij lees ik regelmatig

EDIT Baloeke: Stem Salmax is aangepast in de poll

Vincent
9 January 2012, 09:01
Ik ga er dagelijks eens kijken.

Beatje
9 January 2012, 20:18
Lees ik zelden hou meer van dingen maken en beelden bekijken.

Mrjraider
13 January 2012, 17:10
Ik lees altijd de nieuws dingen, maar dan alleen de dingen die mij interesse wekken :P

Jappii
13 January 2012, 20:36
Fijn om nog eens naar hier te komen, ontving net de nieuwsbrief per mail. :)
Ik lees het nieuws hier echter nooit, tegenwoordig via Twitter word ik van Engelse sites op de hoogte gebracht van de nieuwsartikels, gaat heel wat sneller..

Phil O'Sophe
13 January 2012, 22:12
Het meeste lees ik wel. Enkel rubrieken die mij niet interesseren sla ik over. (oa Games)

zalouzalou
14 January 2012, 12:31
Ik kom niet regelmatig langs , maar wil jullie toch feliciteren met al dat werk .
Had nog geen voornemens voor 2012 , dus heb er nu er één gevonden ;)....ik zou mijn laptopje terug willen
kunnen gebruiken , ik weet niet hoe het komt maar heb geen verbinding meer met het net.

Ik ga op zoek naar de juiste plaats om mijn vraag te stellen .

Koshke
14 January 2012, 14:20
Bij deze gelegenheid wens ik het Minatica team te feliciteren voor hun inzet. Ik lees slechts soms het nieuws maar zou het meer moeten doen want er zijn inderdaad zeer interessante dingen tussen die iedereen zou moeten weten.

slicky
16 January 2012, 07:19
ik lees de meest intressante , allé voor mij toch:D

PeterN
18 January 2012, 10:48
Zelf heb ik destijds ook meegewerkt aan het plaatsen van nieuws en weet dus hoeveel werk er iedere dag in steekt om de nieuwspagina te vullen. Chapeau aan diegene die iedere dag opnieuw de ijver hebben om dit vol te houden :good:
Momenteel als lid lees ik enkel de dingen die mij interesseren. Daar het nieuws wat eenzijdig is (veel artikels over beveiliging en zo goed als niks over hardware) is dit niet zoveel.
Toch denk ik dat het belangrijk is iedere dag het belangrijkste aan nieuws te vinden hier op Minatica en dit over de verschillende IT aspecten. Minatica is een informatie- en hulpsite en nieuws is daar een onderdeel van: je blijft op de hoogte van de belangrijkste dingen in duidelijke taal. Je moet, als bezoeker, niet zelf gaan filteren en in het technisch Engels alles gaan ontleden.
Maar zoals gezegd, het is een heel wat werk als crew om iedere dag opnieuw het belangrijkste nieuws in verstaanbare bewoording te vertalen. Enkel als dit iedere dag verschijnt heeft het effect dat men zijn info hier ook komt zoeken. Langs de andere kant, als je wil helpen en info brengen moet je zo wie zo nieuws lezen om op de hoogte te blijven van alles. Maar met een klein team is dit moeilijk, dus nogmaals chapeau aan diegene die het volhouden :bow:

compuchrisje
19 January 2012, 23:05
Tja, hardware... elk gaat voor zijn ding niet?
Maar het is wel zo dat er in de afgelopen jaren al velen zijn begonnen met veel goeie moed en het na enkele maanden, soms al na enkele dagen, opgaven. Er kruipt inderdaad niet alleen tijd, maar ook veel opzoekwerk, leeswerk, schrijfwerk aan te pas. Inclusief de kennis die men moet hebben om hier ook artikels te kunnen posten. Dat wordt zwaar onderschat en is allesbehalve bevredigend als men amper 1 reactie krijgt op iets.
Bij deze dus, opnieuw een oproep. Willen jullie verder nieuws krijgen, brengen? Allemaal welkom, maar dan moet je er wel wat voor over hebben.
En PeterN, wat staat je in de weg om terug te beginnen? :p

Baloeke
28 January 2012, 22:57
Ik lees het nieuws hier op Minatica. (Soms ook elders)

Obsessed
15 February 2012, 12:57
Ik lees het nieuws hier op Minatica, maar inderdaad enkel de dingen die mijn interesse opwekken.

Baloeke
19 February 2012, 23:46
Bedankt voor de stemming. Van de 42 stemmers zijn er 5 leden die eerlijk zijn en melden dat het nieuws, dat hier gebracht word weinig invloed op hen heeft.
De poll wordt gesloten en weldra een nieuwe.