Volledige versie bekijken : Pannen met PhotoStory3



Phil O'Sophe
10 January 2012, 19:33
Heb een foto "gepand" met PhotoStory3; opgeslagen als een wp3-bestand (blijkt enige mogelijkheid te zijn)
Maar hoe dit openen? VLCmedpl. geeft niks, Gom-player zegt "er ontbreekt een codec" en bij het zoeken naar die codec is het antwoord "required codec not founded".

Edit: geprobeerd van het project te uploaden met Imageshack, dat lukte wel, maar in dit bericht verscheen het resultaat niet.

Phil O'Sophe
10 January 2012, 20:23
Opgelost (denk ik):
het project moet ook in een wmv-bestand opgeslagen worden (na afwerking) en dan is dit wel af te spelen.
Ga het resultaat nu posten in de Fotografie-wedstrijd van deze maand.

compuchrisje
11 January 2012, 00:40
Tja je hebt het zelf al gevonden dus, het moest inderdaad worden omgezet naar een video-bestand en dat is wp3 in elk geval niet.

Baloeke
11 January 2012, 01:08
Het filmke ziet er goed uit.
Mag er een slot op Philo?

Phil O'Sophe
11 January 2012, 14:30
Het filmke ziet er goed uit.
Mag er een slot op Philo?

Zou eerst nog eens willen weten waarom bij mij die link het niet deed.
Bij Imageshack zijn er drie mogelijkheden, oa de "direct link" maar die gaf bij het posten geen resultaat;
welke heb je gebruikt bij DataFileHosting?

Baloeke
11 January 2012, 23:06
Ik heb inderdaad Datafilehosting gebruikt. Ik dacht dat jij imageshack gebruikt had, maar waarom het bij jou niet gelukt is kan ik helaas niet zeggen.

Phil O'Sophe
12 January 2012, 15:25
Ik heb inderdaad Datafilehosting gebruikt. Ik dacht dat jij imageshack gebruikt had, maar waarom het bij jou niet gelukt is kan ik helaas niet zeggen.

Ik had idd Imageshack gebruikt.

Hier mag dan een slotje op.