Volledige versie bekijken : Welke grafische kaart?



lyly
28 January 2012, 20:41
Hallo

Ik heb een probleem als ik de sims 3 wil spelen. Het probleem is mijn grafische kaart.
Het is een intel G33/G31.

Ik heb een Nvidia Geforce 5600 ofzoiets gehad maar daardoor werd mijn pc over hit. Welke kaart raden jullie mij aan.

Met deze kaart, die intel, kan ik wel world of warcraft spelen maar de sims niet..

Mrjraider
28 January 2012, 21:29
Hallo

Ik heb een probleem als ik de sims 3 wil spelen. Het probleem is mijn grafische kaart.
Het is een intel G33/G31.

Ik heb een Nvidia Geforce 5600 ofzoiets gehad maar daardoor werd mijn pc over hit. Welke kaart raden jullie mij aan.

Met deze kaart, die intel, kan ik wel world of warcraft spelen maar de sims niet..

Hangt van je budget af, er zijn kaarten van zeg €300 waarmee je de nieuwste games op HD kwaliteit kan spelen maar je hebt ook kaarten van zeg €100 waarmee je simpele games mee kan spelen.

lyly
30 January 2012, 15:36
Bedankt.

Mrjraider
30 January 2012, 16:55
Dus als je je budget + eisen opgeeft kunnen we hier van minatica eens kijken welke we je kunnen aanraden.

lyly
1 February 2012, 12:25
100 euro ofz, maar moet ik dan ook geen andere processor ofz kopen? Want door die andere kaart is de processor kapot gegaan omdat hij het niet aankon.

lyly
2 February 2012, 12:43
Heb contact gehad met iemand van een computerwinkel, hij heeft me er 1 aan geraden. Morgen gaat hij binnen voor ze er in te steken. Maar heb nog andere problemen, hij valt wéér regelmatig uit :damn:

Mrjraider
2 February 2012, 19:50
Heb contact gehad met iemand van een computerwinkel, hij heeft me er 1 aan geraden. Morgen gaat hij binnen voor ze er in te steken. Maar heb nog andere problemen, hij valt wéér regelmatig uit :damn:

Dit kan verschillende redenen hebben, de meest logische is dat de voeding niet goed meer werkt. Dit is, zoals ik al zei, de meest logische.

Een andere processor, is alleen nodig als je een upgrade wilt, of als je oude de geest heeft gegeven. Ook hier kan je het beste naar je budget kijken want er zijn er een aantal voor een aantal verschillende prijzen.:good:

salmax
3 February 2012, 00:23
en de prossesor moet voor de socket zijn