Volledige versie bekijken : nieuwsbrief in mailbox



purplegreen
8 February 2012, 00:18
Beste,

Ik krijg soms een mail van bepaalde sites waar ik me zeker niet heb voor ingeschreven. Op zich niet zo erg want het zijn interessante sites. Toen dacht ik eraan om iemand anders ook dit te sturen maar zonder dat deze persoon moet bevestigen voor registratie natuurlijk.

Als ik de nieuwsbrieven krijg moet ik ook niet bevestigen voor registratie , maar hoe doen ze dat dan, vraag ik me af?

Weet iemand hier meer over?

Hartelijk bedankt

Mvg

compuchrisje
8 February 2012, 00:43
Gewoon doorsturen, registreren hoeven ontvangers dan ook niet te doen.
Dikwijls komen nieuwsbrieven via derden binnen. Je maakt een account op één site, maar die is daarom niet altijd zo lief om jouw gegevens voor zichzelf te houden. Zo krijg je dus bij een account bv bij Gazet van Antwerpen, een massa extra nieuwsbrieven, niet alleen van die krant, maar ook van Concentra (de groep) én de satellieten hieraan, zodat je ook nieuwsbrieven krijgt over winkelen in jouw regio (je moet je locatie invullen), enz.
Algemeen geldt: wil je echt een nieuwsbrief? Accepteer enkel indien er geen andere optie is, zoals het online bekijken van nieuwsbrieven op de site zelf. Zie op onze site onder Mededelingen. Daarvoor hoeft men niet eens in te loggen of een account aan te maken.

purplegreen
8 February 2012, 09:53
Maar ik wil het niet via mijn mailbox doorsturen. Ik wil dat ze rechtstreeks een nieuwsbrief van die bepaalde site krijgen.

Mss heb ik je niet helemaal begrepen , maar dat jij nu weet dat ik niet veel van internet weet heb je wel door :-)

vergeef me indien ik je belast met mijn vraag... maar heb gisteren een nieuwsbrief gekregen met zelfs met naam voluit en ik wil persé uitvissen hoe deze persoon het doet :-)

Hartelijk dank

compuchrisje
8 February 2012, 23:17
In dat geval zullen ze zich wel moeten abonneren vrees ik, of je zou met jouw account een tweede mailadres moeten aanmaken dat eigenlijk dat van je contact is. En dan ben je een beetje aan 't 'foefelen' :lol:

Baloeke
8 February 2012, 23:28
... maar heb gisteren een nieuwsbrief gekregen met zelfs met naam voluit en ik wil persé uitvissen hoe deze persoon het doet :-)

Hartelijk dank
Heeft volgens mij iets te maken met tags, (http://www.mailmoment.eu/nl-NL/mod/help/136/naam-en-aanhef-vermelden.htm) maar meer ken ik daarvan ook niet.