Volledige versie bekijken : herstelpunt



falco
11 February 2012, 15:48
ik gebruik windows 7 home premium
als ik de pc wil herstellen met een herstel punt gaat dat niet
dit is wat ik dan te zien krijg
het back-upstation is niet gevonden systeemherstel zoekt naar herstelpunten op uw back-up
zorg ervoor dat uw back-upstation is ingeschakeld en met de
computer is verbonden en klik vervolgens op ok
ik weet niet hoe ik dat moet doen
kan er iemand mij helpen
dank u

Mrjraider
11 February 2012, 16:34
ik gebruik windows 7 home premium
als ik de pc wil herstellen met een herstel punt gaat dat niet
dit is wat ik dan te zien krijg
het back-upstation is niet gevonden systeemherstel zoekt naar herstelpunten op uw back-up
zorg ervoor dat uw back-upstation is ingeschakeld en met de
computer is verbonden en klik vervolgens op ok
ik weet niet hoe ik dat moet doen
kan er iemand mij helpen
dank u

Als ik je error zo lees dan lijkt het me dat de hardeschijf waar de herstelpunten zijn opgeslagen niet is aangesloten. Koppel gewoon alle externe hardeschijven die je hebt aan en op een van die moeten de herstel punten staan......

compuchrisje
12 February 2012, 00:01
Als je een back-up hebt gemaakt, worden herstelpunten verwijderd. Als je het niet ànders instelt, worden er ook geen nieuwe herstelpunten aangemaakt. Een back-up is dus heel iets anders dan een herstelpunt.

falco
12 February 2012, 09:42
maar wat kan ik doen om het weer in orde te krijgen

falco
12 February 2012, 10:21
ik heb windows 7 home premium
met de externe schijven ingeschakeld krijg ik dit te zie
de geselecteerde back-up is niet gevonden
als ik een ander herstel neem hetzelfde
dank u

Mrjraider
12 February 2012, 20:23
Maak anders gewoon een nieuw herstelpunt.

compuchrisje
12 February 2012, 22:05
Omdat je je systeem wil herstellen, vermoed ik dat er problemen zijn opgetreden. Welke? Misschien zijn ze op te lossen door een Hijackthislogje te plaatsen bij de tent van onze slayers. Daarna kan je systeemherstel voor je harde schijf/partitie terug instellen en een herstelpunt aanmaken. Soms zorgt malware ervoor dat herstelpunten onbereikbaar worden of, zoals in jouw geval, niet meer herkend worden.
Lees eerst even dit (http://www.minatica.be/threads/71380-Beleid-Hijackthis-eerst-lezen-voor-je-hier-iets-post!) na, en post daarna je logje in dat forum. Zorg voor de nieuwste versie Hijackthis en zet dit in een map apart op je C-schijf.