Volledige versie bekijken : Problemen met mijn nieuwe pc



Breskuz
16 February 2012, 23:45
Hallo minatica, ( lang geleden )
ik heb heel wat mijn mijn nieuwe pc
een Alienware x51

ik was zo dom om dinsdag avond in de rapte een wachtwoord ingesteld ( wat achteraf alles heeft veroorzaakt )
maar aangezien ik licht donken was :rolleyes: en dus woensdag mijn wachtwoord niet meer wist beginnen te proberen. ( veilige modus , verschillende combo's ) ik ben uiteindelijk kunnen inloggen ( het wachtwoord was gewoon in hoofdletters getypt )

Maar van daar gaat het mis ... ik kon niets meer op Windows (7) doen in normale modus.
ik kon door middel van F8 wel in veilige modus maar daar met kon ik niet gamen.

Dus ik dacht .... *** als ik nu eens Windows opnieuw installeer dan zal alles wel opgelost zijn ....
en jammer maar helaas nu ging het van kwaad naar erger. ( en ik was kwaad :cry: )

geen enkele driver werkt nu meer deftig mijn beeldscherm dat normaal op 1920 x 1080 moet draaien staat vele lager , mijn ingebouwde netwerk adapter werkt niet meer , grafisch trekt het ook niet meer op zoveel ... kortom kan iemand mij een tip geven om rap alles terug naar de fabricatie-instellingen te zetten ?

desnoods met een betalend programma zolang ik mijn pc maar terug kan gebruiken en gamen


Groeten (kwade) Dieter :good:

Baloeke
17 February 2012, 00:29
Heb je geen cd of dvd met de drivers?

Breskuz
17 February 2012, 01:03
ja maar die doen precies niets
ene uit mijn clan is bezig geweest met van alles via teamview maar nu zit ik terug in de fase dat ik alleen mijn achtergrond zie

compuchrisje
17 February 2012, 01:33
Je apparatuur bijwerken doe je via apparaatbeheer. Voor de zaken die op de DVD/CD te vinden zijn (die van je systeem natuurlijk) zoek je de bijhorende *.inf bestanden op.
Voor de zaken die je niet op schijf vindt, één adres (http://www1.euro.dell.com/content/topics/topic.aspx/global/shared/services/dell_support/dellsupport_main/nl/emea/dsc?c=be&cs=RC1077914&l=nl&s=pad).

Breskuz
17 February 2012, 18:08
bedankt voor het adresje maar ik kan op mijn pc niet naar het internet
dus zal ik alles op mijn laptop moeten downloaden en dan een manier moeten zoeken om dat programmaatje te draaien

daar ga ik me nu met bezig houde ...

Alvast bedankt voor de tip(s)



Dieter

Breskuz
9 March 2012, 21:06
Ik was het hier vergeten te zeggen ... alles problemen zijn opgelost

Baloeke
9 March 2012, 23:14
En hoe heb je de problemen nu kunnen oplossen?