Volledige versie bekijken : Facebook recommended knop werkt niet goed



Lenny'tje
17 February 2012, 14:34
Hallo,


Ik ben een shop aan het vernieuwen met o.a. een Facebook knop "Aanbevolen" bij elk artikel en op de hoofd-pagina heb ik ook een knop.

Ik heb de volgende open graphic tags in de header geplaatst:

<meta property="og:title" content="">
<meta property="fb:app_id" content="364502156911984">
<meta property="og:type" content="product">
<meta property="og:url" content="">
<meta property="og:image" content="">
<meta property="og:description" content="">
<meta property="og:site_name" content="">

De waarden die in het content gedeelte staan worden automatisch gegenereerd door PHP, deze heb ik nagekeken en komen perfect overeen met het product die in een bepaalde pagina staat.

Nu, wanneer ik op de knop Aanbevolen klik komt er op Facebook een berichtje, soms ook niet, zonder foto en met de verkeerde tekst met alleen een link naar de pagina van het product waar ik op de Aanbevolen knop geklikt heb. Andere keren doet hij het dan wel perfect en na een tijdje werken die weer niet en andere weer wel.

In de html tag in het begin van de pagina heb ik dit nog moeten zetten:

xmlns:fb="http://ogp.me/ns/fb#"

en net NA de <body> tag heb ik dit geplaatst:

<div id="fb-root"></div>
<script>(function(d, s, id) {
var js, fjs = d.getElementsByTagName(s)[0];
if (d.getElementById(id)) return;
js = d.createElement(s); js.id = id;
js.src = "//connect.facebook.net/nl_NL/all.js#xfbml=1&appId=364502156911984";
fjs.parentNode.insertBefore(js, fjs);
}(document, 'script', 'facebook-jssdk'));</script>

En waar de knop staat heb ik deze tag geplaatst:

<fb:like href="<?php echo $prod_url; ?>" send="true" layout="button_count" width="100%" show_faces="false" action="recommend" colorscheme="dark" font="arial"></fb:like>

-> $prod_url bevat de huidige url van een pagina.

Weet iemand wat ik verkeerd doe? Of hoe ik de app op Facebook juist moet instellen? Of moet er misschien nog meer in de html/head tag komen?

Het plaatje in de imgage open graphic tag is een plaatje van 200px x 200px (vierkant zoals Fb aanraade).

Ik ben ten einde raad hier mee...
Alles word normaal in de meta tags geplaatst, alles is juist en dan nog werkt het soms en dan weer niet...

! Let op, deze content bevat erotisch materiaal. !
http://www.blackmasters.nl/shop/ (deze link heb ik geplaatst zodat je het zelf kan checken in de head van de pagina).