Volledige versie bekijken : Windows XP updates



nonkelpissous
7 March 2012, 20:13
:angry: vraag?? in de onderste balk staat een gele incoon. update zijn klaar om te instaleren!! in het begin was er 1 of 2 udates , dan een paar dagen later 11 updates en het blijft maar updaten, nu staan er al 77 updaten. zou er graag vanaf geraken , mar vindt niet waar ik dit kan ongedaan maken , want het doet ook de pc traag draaien , bedankt op voorhand.

peenif
7 March 2012, 20:20
Die updates zijn er niet zomaar, ik weet niet wat er aan de hand is bij jou, herinstallatie of zo? Welk besturingssysteem?

Mrjraider
7 March 2012, 22:19
Peenif de tag geeft windows xp aan. Laat deze gewoon runnen, als je een pcke heb kan je em een nachtje aan laten staan en laten updaten dan is dat probleem ook verholpen.

Baloeke
7 March 2012, 22:39
Op de eerste plaats denk ik om je update's eens uit te voeren.

compuchrisje
7 March 2012, 23:22
Nonkelpissous, staat automatisch updates installeren aangevinkt?
Klik op dat gele schildje in je systeemvak, zodat je een venster open krijgt. In het onderdeel 'Geavanceerd' krijg je te zien over welke updates het gaat. Vink alles eerst uit en begin dan met enkele tegelijk en van onderen af (oudste datum eerst) aan te vinken en te laten installeren. Dit zal even wat tijd vragen. Laat de optionele updates dus nog maar even rusten. Die kan je na de kritieke (noodzakelijke) laten bijwerken.

nonkelpissous
8 March 2012, 19:21
bedankt , slotje erop en tot de volgende vraag!!!

Baloeke
8 March 2012, 22:25
Hoe is je probleem nu verholpen?