Volledige versie bekijken : scrol probleem



la-fleur
10 March 2012, 10:56
Wie kan mij helpen? Scrollen in mijn mappen lukt niet meer. De schuifbalk gaat steeds terug met hoge snelheid naar boven. Dit gebeurd enkel in mappen, dus niet op websites op geopende bestanden.
Ik heb het al geprobeert met systeem herstel
Iedereen alvast bedankt voor de hulp

Peter.B
10 March 2012, 12:00
ik zou eens via apparaatbeheer de installatie ongedaan maken van de muis.
dan zal je waarschijnlijk wel de pc moeten uitschakelen via de startknop aan de case en opnieuw opstarten.
de driver van de muis zal dan opnieuw geinstalleerd worden en hopelijk wordt zo uw probleem opgelost.

la-fleur
10 March 2012, 13:49
Helaas ik had ook verwacht dat de muis dan niet meer werkte,..maar na opnieuw opstarten werkt de muis ook nog steeds,en is het probleem nog niet verholpen

peenif
10 March 2012, 15:30
Herstelpunt van voor het probleem zich heeft voorgedaan? Noteer dan ook wat je in de tussentijd eventueel geïnstalleerd hebt.

la-fleur
10 March 2012, 19:47
Ik heb systeemherstel gedaan,...maar blijf het probleem houden

Ook lukt het mij niet meer om met de rechte muisknop het bestandsnaam te wijzigen....vreemd,...virusscanner vind ook geen virus,,...help help wie heeft het antwoord

peterus
10 March 2012, 20:20
Je kan eens proberen met een andere muis (ff eentje lenen bij uw buur) om te zien of het probleem zich met een andere muis ook voordoet.

Ook kan je eens naar de website van uw muismerk surfen en checken of er een nieuw(er) stuurprogramma(driver) beschikbaar is.

la-fleur
10 March 2012, 22:22
Peterus,...probleem is opgelost,...lag i.d.d. aan de muis thxxxxxx

Baloeke
10 March 2012, 23:46
Waren alle oplossingen maar zo simpel. Je moet er natuurlijk aan denken dat de muis zijn geest gegeven heeft. Zal er maar een slotje opzetten.