Volledige versie bekijken : identiteit verzenden



andre verspeete
12 May 2012, 18:04
hallo,
Ik stel mijn gsm in met identiteit verzenden.
Maar werkt niet,degene waar ik naar bel ziet mijn naam niet.(juist privè komt er op zijn scherm)
Waar zit het probleem?
Groeten

salmax
12 May 2012, 22:28
zit jij in zijn gsm contactenlijst lijkt domme opmerking maar misschien vergeten te bekijken.

compuchrisje
12 May 2012, 23:47
Klopt, je contacten moeten jou ook toevoegen nietwaar?

vdhee
13 May 2012, 08:42
Verspeeten : Je GSM kan enkel maar zijn eigen oproepnummer meesturen, geen namen.

Als je je oproepnummer meestuurt (dit is een optie), dan ziet jouw "ontvanger" ofwel jouw nummer ofwel jouw naam, als deze tenminste in hun telefoon "gekoppeld" zijn. Dus jouw nummer opgeslagen met jouw naam of bv. Thuis, schatje enz.

In jouw geval ziet de ontvanger "prive", dwz. dat de Caller-ID informatie vanuit jouw gsm niet mee verstuurd wordt. Te wijzigen in je opties.

Baloeke
13 May 2012, 22:08
De naam van de beller wordt enkel zichtbaar als de ontvanger de naam en telefoonnummer heeft opgeslagen in zijn GSM.
Indien de ontvanger de geen naam en telefoonnummer heeft opgeslagen, wordt normaal gezien de nummer weergegeven.

Het kan misschien dom klinken, maar zet je GSM eens volledig uit en start deze eens terug op, wie weet lukt het.

Over welke GSM en type gaat het, en bij welke provider zit je?

andre verspeete
14 May 2012, 18:42
Ik spreek wel over de personen die ook mijn nummer en naam hebben opgeslagen.

ghost
14 May 2012, 22:01
Ik heb wel een nokia , bij mij staat dat op netwerkinstelling , ik kan ook kiezen ja of nee.
Werkte het vroeger wel? Ben je van provider veranderd ? Wat je ook kunt doen is naar de winkel gaan waar uw provider zit , en daarna vragen wat je kunt doen.

victor00100
15 May 2012, 18:42
je moet gewoon bij instellingen--> oproepen en dan bij identificatie verzenden ja zetten in plaats van nee

General Bartor
15 May 2012, 18:56
Bij mij (Galaxy Gio) staat het onder
Instellingen > Oproepen > Extra instellingen > Beller-id > Nummer tonen

Het is die instelling die je moet vinden. Daar kan je je gsm de opdracht geven om het nummer te tonen of anoniem (dus zodat de ontvanger jouw nummer en dus ook naam niet ziet) te blijven bij het oproepen.

Als je vermeld om welke gsm het gaat, is het veel gemakkelijker om je verder te helpen ;)

General

andre verspeete
15 May 2012, 21:24
Het gaat om een samsung galaxi mini.
Mijn beller ID staat op nummer tonen.
Vroeger bij mijn nokia had ik het ook,het ligt mogelijk aan de simkaart.

Baloeke
15 May 2012, 21:56
Het zou mij verwonderen dat het aan de simkaart ligt. Toch eens navragen bij je provider, of kijk eens op de website van je provider. Log daar eens in en bekijk of daar een mogelijkheid is om deze dienst, te wijzigen

victor00100
16 May 2012, 14:03
nee dat ligt zeker niet aan de sim-kaart maar zet het anders een keer op nee en bel dan en dan verander je het terug naar ja want het zou anders aan de gsm kunnen liggen want dit heeft niets met je sim te maken

andre verspeete
16 May 2012, 19:31
Bedankt allemaal,het is inorde gekomen.
Mijn clir funktie stond geactiveerd in mijn opties.

Baloeke
16 May 2012, 22:31
Goed dat je het gevonden hebt Andre. Ik zet er dan maar een slotje op.