Volledige versie bekijken : Probleem Acer 5750G



General Bartor
23 May 2012, 08:47
Goeiemorgend,

ik had overlaatst eens de proefversie van TuneUp Utilities 2012 gedownload, waarvan de proeftijd ondertussen verstreken is.

Voor ik het programma gebruikte kwamen er op mn scherm symbolen wanneer ik de Fn toets gebruikt, bij het (de)activeren van draadloos internet, aanpassen van de schermhelderheid of aanpassen van het speakersvolume. (ook bij (de)activeren touchpad, schakelen tussen beeldschermen, mute functie, ...)

Ik zou dit graag terug hebben, aangezien dit wel handig is (anders weet je niet hoeveel keer nog te drukken voor je je eigen beeldscherm uit kan schakelen bv). Ik weet niet zeker ofdat het iets met dat programma te maken heeft, ik weet enkel dat hij van zowat alle programma's de opstartfunctie bij het opstarten en de achtergrondprocessen heeft gedeactiveerd.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen :)

General

peenif
23 May 2012, 13:49
De settings-backup terugplaatsen die TuneUp Utilities maakt voor het programma aan het tweaken begint.

General Bartor
23 May 2012, 14:37
De settings-backup terugplaatsen die TuneUp Utilities maakt voor het programma aan het tweaken begint.

Waar kan ik deze vinden?

peenif
23 May 2012, 14:46
Ik heb zelf het programma niet maar op de interface die ik vond met Google (http://www.tune-up.com/products/tuneup-utilities/features/overview-of-all-functions/) zie ik staan 'Undo changes', de files die het programma daarvoor gebruikt zullen terug te vinden zijn in de directory.

General Bartor
25 May 2012, 00:23
Ik heb zelf het programma niet maar op de interface die ik vond met Google (http://www.tune-up.com/products/tuneup-utilities/features/overview-of-all-functions/) zie ik staan 'Undo changes', de files die het programma daarvoor gebruikt zullen terug te vinden zijn in de directory.

Maar het probleem is dat de probeertijd verstreken is en ik dus fe interface niet meer kan openen (word telkens doorverwezen naar de site).

General Bartor
25 May 2012, 17:24
Het is opgelost! Had het programma verwijderd, zijn register en folder ook gewist en opnieuw in proef geïnstalleerd. Het was dus Acer Launch Manager die instaat voor de Fn-toetsen.

Toch bedankt!

peenif
26 May 2012, 07:29
Hier kan dus een slotje op, goed dat je het opgelost kreeg.