Volledige versie bekijken : nokia c5 steeds ontgrendelen met blokkeringscode



juleken
31 May 2012, 19:10
ik heb een nokia c5 en ik wou op mijn gsm ook de mails zien van mijn pc op het werk ,ik heb deze ingesteld met mail for exhange .Maar ik ondervond teveel last en heb deze account verwijdert van mijn gsm .bij het aanmaken van emailaccount moest ik een blokkeringscode geven .nu is alles verwijdert en na elke 5 min vraagt hij die code .ik weet waar ik die code moet ontgrendelen maar wanneer ik kies voor geen zegt hij kan telefoon niet ontgrendelen .Vroeger deed hij dat niet ,het is van wanneer ik die email geconfigureerd heb.Weet iemand raad hoe ik dat kan ontgrendelen per.autom.blokk.telefn (hij staat nu op 5 minuten maar wanneer ok kies voor geen melding kan telefoon niet ontgrendelen)

Baloeke
31 May 2012, 21:39
Er zijn 2 types C5. De C5-00 (ene met toetsen onderaan het scherm) en de C5-03 ene met een touchscreen. Welke type heb je juist?

Op mijn E5 vindt ik iets terug in bedienings paneel - instellingen - algemeen - Beveiliging - Telefoon en SIM-kaart.
Daar zie ik iets van "Per.autom. blokk. telefn" op GEEN staan. Misschien kan je daar eens gaan zoeken.

Anders eens het juist type doorgeven zodat we verder kunnen zoeken.

juleken
1 June 2012, 17:48
c5-00 ,maar probleem is al ik dat wil veranderen naar geen ,krijg ik de melding kan telefoon niet ontgrendelen.

juleken
1 June 2012, 18:37
had naar nokia gemaild en hebben me mail terug gestuurd ,nokia suite installeren op pc ,backup maken van alles behalve van instellingen ,code intikken voor formateren ,backup terug en alles werkt perfect en niets verloren van data .merci voor alles en deze mag gesloten worden