Volledige versie bekijken : Windows 7 foutmelding bij herstelling naar vroegere datum



anna1945
4 June 2012, 15:30
Hallo, ik wil een herstelling maken naar een vroegere datum maar krijg bij het opnieuw opstarten van de pc de vermelding foutcode 0x80070002 ik heb op google gezocht naar die fout maar alles gaat over fouten bij updates maar die werken wel enkel het herstellen lukt niet. Weet iemand hoe ik die fout kan herstellenĀµIk werk met windows7 (dualboot) en office 2007
Bedankt op voorhand
Anna1945

Geraar
4 June 2012, 22:11
Die herstelling gaat dit over windows terugzetten naar een eerder herstelpunt? Zo ja dan vrees ik dat er niets andere zal opzitten dan te formatteren of terugzetten naar fabrieksinstelling aan de hand van je meegeleverde cd. Ikzelf heb hetzelfde tegengekomen en als je wat zoekt op het net dan merk je snel op dat jij niet alleen met dit probleem zit. Het is namelijk zo dat die systeemherstel van windows niet zo goed werkt en veel voor problemen zorgt. (time machine van apple veel beter!)

Dus ik zou zeggen als het werkelijk nodig is omdat bv windows niet meer goed werkt - formatteren of terugzetten naar fabrieksinstelling (die laatste is beter, eenvoudiger en vlugger dan formatteren).

compuchrisje
5 June 2012, 00:03
Al een Fixit van Microsoft geprobeerd? Dit kan helpen om foutieve registerverwijzingen te herstellen of te verwijderen.