Volledige versie bekijken : inhoud mappen tonen in volledig venster zonder voorbeeldvenster



rogier
5 June 2012, 23:21
Als ik foto's wil opladen, dan komt er een venster die enkel op een vierde van het scherm komt, dat moet ik telekens met slepen vergroten.
Ook het vak voorbeeld, waarvan ik het vinkje wegdoe, blijft bij iedere foto terugkomen, wat ik niet wil.
Vroeger zag ik alle foto's in het venster , en nu een smalle rand. ik probeer een printscreen te plaatsen, want zo versta ik er zelf niet veel van :-)
http://i47.tinypic.com/214p8py.jpg
Hopelijk zit ik in de juiste softwaredeel.

compuchrisje
5 June 2012, 23:50
Je zit alvast in het juiste menu-onderdeel. Al eens geprobeerd om de mapopties te bekijken? Per map kan je de gewenste opties instellen, maar helaas zit er wel een limiet op het aantal instellingen dat Windows kan onthouden. Ik hoop dat die voor Windows 7 hoger liggen dan bij vorige versies.
Het is wel mogelijk dat bij het aanroepen van Verkenner via de browser deze instellingen worden genegeerd. Daar heb ik me nog niet echt mee bezig gehouden, vrees ik.

peenif
6 June 2012, 08:02
Ik zou eens het volgende proberen indien je CCleaner op je pc hebt (zou je eigenlijk moeten hebben ;)). Vink onder het menu Geavanceerd de optie Venstergrootte/Locatiecache aan, na de opschoning en het heropstarten zal dat mogelijks opgelost zijn.

rogier
6 June 2012, 21:17
Bedankt mannen
Nu zit het goed met de verkenner, en zijn de afbeeldigen blijvend groot.
Niet bij het benaderen langs browser.
Ik heb Ccleaner op de pc gezet, en laten kuisen.
Maar bij Opties> geavanceerd kan ik uw aangeduidde optie >venstergroott locatiecache, niet terugviden...

compuchrisje
6 June 2012, 23:32
Dit staat in de eerste tab (Windows) bij het opstarten van CCleaner, in het tweede blokje onderaan. Standaard zijn deze niet aangevinkt.