Volledige versie bekijken : Revo Uninstaller



peenif
6 June 2012, 10:20
De installatiedata van de software in Revo Uninstaller worden soms niet goed weergegeven in Windows7 64-bit (alle data zijn dezelfde).
Bij wie dit het geval is heb ik de volgende oplossing gevonden afkomstig van de VS Revo Group zelf:

Ga in Program Files (x86) in de map VS Revo Group > submap Revo Uninstaller naar het bestand RevoUninstaller.exe en hernoem dit bestand bv. naar Minatica.exe, dubbelklik nu op dit bestand, het programma wordt nu gestart met de juiste installatiedata.

Baloeke
6 June 2012, 21:20
En tip om te onthouden :good:. Zelf heb ik (maar) een 32 bit versie van Win7

Silverwing
10 September 2012, 13:44
Ik gebruik al jaren revo maar ondervind de laatste tijd dat die toch steken laat vallen.
Zo gaat revo niet altijd naar de mappen roaming en programdata.
Ik heb bijvoorbeeld de Nokia suite verwijderd met revo,maar bij controle via zoeken in C vond ik in die mappen nog behoorlijk wat bestanden.
Ook vind revo lang niet alle programma's die geïnstalleerd zijn,heb el verschillende op de ouderwetse manier via conf.scherm moeten verwijderen omdat ze niet in de lijst stonden.

peenif
10 September 2012, 15:15
Is Revo Uninstaller wel geschikt voor W7, denk het niet.

Silverwing
10 September 2012, 15:40
Dat wist ik niet,ben eens gaan kijken op hun site en blijkbaar zou alleen de pro versie volledig ondersteund zijn voor 64 bit en dit voor xp,vista en W7.
Heb de bvraag dan maar gesteld wanneer er een free versie zal zijn voor W7 64bit

peenif
11 September 2012, 09:08
Ik ben dit te weten gekomen door het zoeken naar een oplossing voor het feit dat de installatiedatum van de software bij mij voor alle programma's op 00.00.00 stond.

Silverwing
11 September 2012, 09:51
Ik ben dit te weten gekomen door het zoeken naar een oplossing voor het feit dat de installatiedatum van de software bij mij voor alle programma's op 00.00.00 stond.
En ze weten het bij revo maar zeggen het niet tenzij je ze er attend op maakt,wat ik gedaan heb.
zie vraag en antwoord.
vraag:
I use the free version for several years on XP but now on W7 revo uninstal not fully.
For example,I uninstalled the Nokia suite becouse I have a Samsung phone now, and after uninstalling and rebooting the pc I search on C to Nokia.
In the maps C>users>my username>appdata>roaming and local, and also in the map C>users>my username>program data I found stil maps and files from Nokia
they belongs to the suite.
So I think revo works on 32 bit but could not remove fully applications that are installed in 64 bit.

antwoord
Hello,
thank you for your details!

Yes, you are correct and we are agree that Revo Uninstaller Free does not work properly on 64-bit operating systems yet. In the future we do have plans to improve Revo Uninstaller Free to fully support 64-bit operating systems.

Thank you!

Best regards,
Revo Uninstaller Support Team
www.revouninstaller.com (http://www.revouninstaller.com)

Merel
11 September 2012, 21:41
Het minste wat men kan zeggen is dat ze rekening houden met feedback (ook van "klanten" van de freeware versie)
Ze waren telkens erg gedienstig bij de gratis support.

Ze tonen veel luisterbereidheid en (eerder zelden) men begrijpt daar zelfs de gestelde vragen omdat ze wellicht een beetje meer aandacht schenken dan de meeste hulpdesks.

Ze durven toe te geven wat verkeerd gaat. Het vraagt veel inspanning om voortdurend versies op peil te brengen.
Laat ons niet op de pianist schieten, hij doet zijn best.

Ik heb zelf ook soms wat restjes gevonden. Deze waren nooit overdreven in aantal.
Wat bij bepaalde softwares nog achteraf moet worden buiten geggooid uit het register is gewoon verbijsterend !
Revo vindt het toch wel allemaal ! Dit programma is een MUST.

peenif
11 September 2012, 23:00
Dit programma is een MUST.

Uitgenomen voor Windows7 64-bit want daar doet het zijn werk duidelijk niet, laat ons daarover duidelijk zijn.

compuchrisje
11 September 2012, 23:30
Een 32-bit toepassing kan werken onder een 64-bitsysteem, maar als je logisch redeneert, moet je begrijpen dat het daar geen aanpassingen kan doorvoeren zoals in een 32-bitsysteem. Ik denk zelfs dat de compatibiliteitsmodus hier weinig aan zal verhelpen.

Silverwing
12 September 2012, 09:58
Een 32-bit toepassing kan werken onder een 64-bitsysteem, maar als je logisch redeneert, moet je begrijpen dat het daar geen aanpassingen kan doorvoeren zoals in een 32-bitsysteem. Ik denk zelfs dat de compatibiliteitsmodus hier weinig aan zal verhelpen.
Volledig me eens,het ware eigenlijk beter dat het niet geschikt was voor W7,dan had je met de compatibiliteitsmodus (misschien)beter af geweest.
Heb nu een trial van de pro versie in gebruik,veel sneller en na het de-installeren worden zelfs geen resten meer gevonden.