Volledige versie bekijken : probleem met HDdigicorder



slicky
21 June 2012, 19:29
hallo
ik heb hier een digicorder die raar doet!
nu en dan krijg ik storingen,niet de storing van de blokjes(die zijn er ook wel hoor)maar 't is net alsof de tv afslaat, het is zo tsjoek,tsjoek (kweet niet hoe ik het anders moet uitleggen:p) en in het scherm zie je dan zo strepen met sneeuw,niet lang maar is ambetant om naar te kijken.
als we gewoon naar de tv kijken is dat probleem er niet.

zijn er nog personen met een gelijkaardig probleem?

alvast bedankt;)

eplerra
21 June 2012, 20:05
Ik had eens een storing (blokjes op het scherm) maar met de stekkers van de bekabeling (vooral van de coax) eens goed na te ziet en opnieuw in te pluggen is het probleem opgelost.
Zowat een half jaar geleden heeft de digicorder het begeven. In de telenet-winkel hebben ze die onmiddellijk omgeruild en verliet ik de winkel met een ander toestel. De gemaakte opnames ben je natuurlijk wel kwijt.

slicky
22 June 2012, 06:19
die storing met blokjes heb ik hier ook hoor
ik weet hoe dat ik dat moet oplossen(nieuwekabel leggen)das het probleem niet.

tis die tsjoek tsjoek( ;p ) en dan valt soms het beeld uit en komt het terug(heel raar) aan de digicorder zelf zie je niets veranderen,dus geen herstart ofzo

theo2602
22 June 2012, 15:53
Ik heb een digicorder van Belgacom en daar kan je twee programma's tegelijkertijd opnemen, MAAR als één van die programma's een aflevering is van een serie die je opneemt, krijg je dat blokjes effect, want eigenlijk wordt dat afgeraden.

Baloeke
22 June 2012, 21:24
Eens contact opnemen met je provider (Telenet, Belgacom, ...). Best mogelijk dat het met een update, die men van hun standplaats kan activeren het probleem opgelost geraakt. Het is best mogelijk wat eplerra aanhaalt dat je HD digicorder het aan het begeven is. Normaal gezien zou je deze kosteloos moeten kunnen inruilen, tenzij je deze ooit hebt aangekocht. Je provider zal je hierover wel meer kunnen zeggen.