Volledige versie bekijken : Ik snap er niets meer van?????



durumke
15 August 2012, 02:47
Verleden jaar kocht ik mij een media speler. Merk Asus, de O!Player HD2. Een heel goed stukje speelgoed. :)
Maar nu, van de ene op de andere dag herkent mijn pc die niet meer. Ik kan er niets meer opzetten want hij geeft steeds de melding, het usb apparaat wordt niet herkend. Als ik de player op mijn laptop aansluit krijg ik ook die melding maar dan met een error code 43. Op mijn pc heb ik windows xp home. Ik heb er nooit problemen mee gehad en nu doet ie het ineens niet meer. Ik heb de harde schijf al geformateerd (ntfs), ben aan het zoeken geweest maar vind geen oplossing. Weet iemand misschien raad.

Bij voorbaat bedankt.

http://be.asus.com/nl/Multimedia/Digital_Media_Player/OPlay_HD2/

Ludo.

Fakke_Berto
15 August 2012, 07:37
Heb je al een firmware update geprobeerd? Als dat niet werkt en je hebt nog garantie, zou ik hem terug naar de winkel doen.

peenif
15 August 2012, 08:40
het usb apparaat wordt niet herkend

Kabelfout misschien?

Spoorzoeker
15 August 2012, 11:09
Andere usb kabel proberen.

female
15 August 2012, 12:20
ik zou hem eerst ff resetten..

durumke
15 August 2012, 15:22
Ik heb dat allemaal al gedaan behalve het resetten, dat ga ik dadelijk eens doen. Het rare is, ik heb nog een andere media player van storex, is al een oud model en die marcheert wel. Ik dacht eerst dat het aan de harde schijf lag maar dat is niet zo. Ik ga er in ieder geval terug mee naar de winkel, hij is nog in garantie. Ben er gisteren naartoe gereden maar is gesloten tot zaterdag :lol:

durumke
15 August 2012, 15:44
Heb net de speler aangesloten op tv, een reset gedaan, alles nog eens goed nagekeken, terug via usb op mijn pc aangesloten maar het probleem is niet opgelost. Hij gaat zaterdag terug naar de winkel en ik laat wel iets weten.

durumke
20 August 2012, 17:34
Voila, net de speler terug naar de winkel gebracht. Hij is wel degelijk stuk zoals ik had verwacht. De winkelier gaat em opsturen naar ????? (Asus zeker) en waarschijnlijk krijg ik een nieuwe. Ik houd jullie op de hoogte......10 dagen a 3 weken kan het duren, pfffffffffffff..............