Volledige versie bekijken : Windows 7 Scherm blijft zwart na deactiveren screensaver



ikbenben
20 August 2012, 21:39
Mijn pc staat ingesteld dat na 5min de screensaver aangaat. 10min later gaat deze over naar zwart scherm.
Normaal gezien als ik een toets indruk of de muis beweeg heb ik weer beeld. Alleen af en toe blijft het beeld gewoon zwart, geen mousepointer, geen taakbalk, niets. Uit en aan zetten is het enigste om weer beeld te krijgen.
Heb al gegoogeld maar vind nergens een gelijkaardig probleem.

compuchrisje
20 August 2012, 22:57
Wat kan helpen is het bijwerken van de drivers. Maar hoe heb je de screensaver gedeactiveerd?

ikbenben
21 August 2012, 12:29
De beeldkaart drivers? Gisteren nog maar net gedaan en ik had het nog af en toe.
Screensaver deactiveren (misschien verkeerde woordgebruik) door op het toetsenbord te drukken de muis te bewegen.

compuchrisje
21 August 2012, 22:33
Dan moet je toch eens naar de instellingen voor je beeldscherm gaan kijken. Beeldscherm laat je op stand-by bv op 10 minuten, maar harde schijven en systeem zet je op 'nooit'. Zo blijft je pc toch nog paraat.

ikbenben
21 August 2012, 23:16
Ik heb bij Energiebeheer 1 en ander aangepast zoals Hybride slaapstand en zo uitschakelen. Misschien is het dat?

compuchrisje
21 August 2012, 23:19
Ik denk het wel hoor!