Volledige versie bekijken : Gebruik forum



Nino
25 August 2012, 12:02
Hallo,

Als ik inlog, dan staat de knop "Nieuwe discussie starten" er de ene keer wel, de andere keer niet. Als hij er niet staat, waar moet ik hem dan zoeken?

Butterflyice
25 August 2012, 17:29
Je kan niet altijd overal een topic starten in het forum dat heeft met de rechten te maken.

peenif
25 August 2012, 19:25
Toch wel hoor, elk lid moet na login in elk zichtbaar forumonderdeel een nieuwe discussie kunnen aanmaken, tenzij de discussie gesloten is. Uiteraard zijn er op een forum ook voor de leden verborgen forumonderdelen maar die krijgen zij niet te zien (inderdaad door het instellen van rechten).
Laat ons even weten indien dit euvel zich blijft herhalen of dat het zich enkel voordoet bij gesloten discussies, intussen zal ik het melden bij de webmaster.
Ik zal uw topic wel verplaatsen naar 'Feedback' waar het beter thuishoort.

compuchrisje
26 August 2012, 00:04
Als je inlogt terwijl je op de pagina Home, Forum, Dossiers, Tutorials, enz staat, zal je inderdaad geen knop vinden om een nieuw topic te starten. Die staat er enkel als je in één van de subforums bent beland.
Moest je dit evenwel toch nog tegenkomen, probeer eens een screenshot te maken van wat je wél te zien krijgt?