Volledige versie bekijken : google tv stick en logitech k400 wireless keyboard



biep
26 August 2012, 09:48
ik heb een google tv stick aangekocht en die werkt prima op mijn tv, android op tv dus .... hadden ze in de grote mediawinkel nog niet gezien....koop ik daar dus een keyboard om te gebruiken maar ik krijg die dus niet op azerty ingesteld terwijl het toestenbord wel azerty toont....via de android interface lukt het vooralsnog ook niet....kan iemand helpen want dit is vreselijk vervelend als je azerty gewoon bent,enfin jullie kennen zeker het probleem.....
alvast bedankt .

Baloeke
26 August 2012, 23:12
Ik heb zulke stick ook nog niet gezien, laat staan van zulk bijhorend toetsenbord :rolleyes:. Eens je azerty gewoon bent weet je de letters vanzelf staan. Moet dus even gokken voor een antwoord. Kan je niet via landinstellingen om dit te wijzigen? Og moet je misschien geen extra programmake installeren.

biep
27 August 2012, 09:00
het is een K400 logitech keyboard die draadloos verbinding maakt met die tv stick. Werkt héél goed want heeft ook een mousepad enz..., dus goed toestelletje daarvoor. Via mijn pc heb ik de instelling van het toestenbord gecustomized and op het scherm van mijn pc werkt het dus op azerty (zoals mijn fysiek toetsenbord ook azerty toont). Echter op de tablet (tv dus) typt ie alles in qwerty. heb al multiling keyboard gedownload en die toon op het scherm dus azerty maar in het typen blijft het qwerty.
Zo zot....heb mij al suf gepiekerd.
google tv cloud stick werkt perfect, dus daar ligt het niet aan.
Thx om mee te denken. 't is geen ramp, maar toch ;)

Baloeke
28 August 2012, 21:41
Denk wel dat het vervelend is om op een azerty toetsenbord te typen en je qwerty resultaat krijgt.

biep
29 August 2012, 08:40
Met dit werkte het uiteindelijk. Gekocht in Google play store (kostte 1,70 €) maar enfin...it did the trick :
French keylayout BT/USB (root)
Apedroid (https://play.google.com/store/apps/developer?id=Apedroid)

Peter.B
29 August 2012, 17:16
bedankt om de oplossing te plaatsen,biep. :good:

Baloeke
29 August 2012, 21:58
Goed gevonden biep. Ik zet een slotje op.