Volledige versie bekijken : "S"-logo van Skype



Pedro
19 September 2012, 14:55
Sinds de laatste update van Skype vind ik in diverse sites, voor elk getal dat
enigzins op een telefoonnummer lijkt de "S" logo op blauwe achtergrond terug terwijl ook het getal dan in 't blauw wordt weergegeven. Zelfs in mijn verstuurde mails gebeurt dit dus veronderstel ik dat het geactiveerd wordt vanuit mijn Skype-Programma.
Weet er iemand hoe ik daar vanaf geraak?
Dank bij voorbaat
Pierre

compuchrisje
19 September 2012, 22:45
Kijk even bij de instellingen van je browser; Skype zit daar vast tussen als plug-in en die kan je dus uitschakelen. Ook even kijken in Skype zelf of je daar ook je voorkeuren kan bijwerken, anders dit (http://www.skype.com/intl/nl/legal/privacy/general/). :frown: Ik schrik me een aap als ik zie wat ze daar allemaal van je verzamelen!

antiphoenix
20 September 2012, 13:48
Dan heb je Skype Click-to-Call geïnstalleerd. Dan krijg je alle nummers te zien met het Skype-logo zodat je kan klikken om te bellen.

Pedro
20 September 2012, 18:22
Antiphoenix, je had het bij het rechte eind! Ondertussen gedeïnstalleerd. Bedankt voor de snelle hulp en ook aan Chrisje!

antiphoenix
20 September 2012, 21:28
Antiphoenix, je had het bij het rechte eind! Ondertussen gedeïnstalleerd. Bedankt voor de snelle hulp en ook aan Chrisje!

Ben blij dat ik je kon helpen :)

Baloeke
20 September 2012, 22:04
Antiphoenix, je had het bij het rechte eind! Ondertussen gedeïnstalleerd. Bedankt voor de snelle hulp en ook aan Chrisje!

Ik veronderstel dat het probleem hiermee is opgelost. Dus gaat hier een slotje op.