Volledige versie bekijken : Sony EXPERIA U



Dag_schotel
30 September 2012, 11:11
Beste,
Ik heb een probleem met mijn gsm Sony Experia u mijn gsm wil niet meer op mijn computer nemen ik wil er naamlijk muziek opzetten maar ik krijg steeds de melding dat er geen gsm is gevonden terwijl dat mijn gsm aan mijn pc is aangesloten kan iemand mij helpen.




MVG,
Dag_schotel

compuchrisje
30 September 2012, 22:58
Begin eerst met het simpelste: is je kabeltje nog in orde?

Dag_schotel
1 October 2012, 09:12
het datakabeltje is inorde wand als ik mijn gsm in steek krijg ik de melding dat er word gezocht naar het toestel en enkle minuten later krijg ik de melding dat het toestel niet is gevonden.
en de datakabel is compactiebel met de gsm.


MVG,
Dag_schotel

peenif
1 October 2012, 11:37
het datakabeltje is in orde

Hoe kan je dat nu in hemelsnaam weten, het is de computer die het aangesloten toestel zoekt, GSM in dit geval. Indien de pc na enkele minuten meldt dat het toestel niet is gevonden is de kans vrij groot dat er iets in de verbinding mankeert. Daarom nog eens de vraag van compuchrisje herhalen: is je kabeltje nog in orde?
Hoe test je dat? Een ander kabeltje proberen.

PS: zo heb ik een slecht contact in de fiche van mijn WD My Passport externe harde schijf. Hoe weet ik dat? Mijn pc meldt mij dan dat het toestel niet gevonden is en met het verbindingskabeltje even opnieuw in te pluggen is het dan meestal opgelost. Het is dus wel degelijk de verbinding die je eerst moet nazien op mankementen.

Baloeke
1 October 2012, 20:52
Als je laptop je GSM niet vindt, is er denkelijk iets mis met je kabel. Vraag eens aan je broer of hij nog kabeltje heeft. Of anders mijn zoon hou het simpel ;). Haal je geheugenkaartje uit je GSM en plof dat met een adapterkaartje in je laptop.