Volledige versie bekijken : Itunes beheren op 1 pc met 2 toestellen ( Iphone - Ipad )



welsey1983
21 October 2012, 11:47
Hallo iedereen,
ik heb al enkele uren gezocht op het net achter degelijke informatie maar weinig gevonden over hoe het exact moet en niet alles is echt duidelijk !
Wat ik graag zou kunnen en willen weten is
Ik heb een Ipad 3 en een Iphone4s. Deze hebben beiden een apart account. Graag zou ik alle muziek,foto's,contacten,video's en app's gescheiden willen houden van beide toestellen. Zodat ik mijn contacten van de ipad niet op de iphone heb staan en andersom
Ik heb al enkele dingen zelf eens geprobeerd zoals handmatig beheren maar na het syncen loopt het dan ergens mis.
Wie heeft er veel Itunes ervaring en kan mij helpen?

GRoetjes

Snakey
21 October 2012, 12:00
Als je alles op handmatig zet, kan je per apparaat kiezen wat er gesynchroniseerd moet worden. Om echt alles volledig gescheiden te houden zoals je iTunes account, kan je ofwel met verschillende logins werken, of eventueel met verschillende iTunes bibliotheken werken, open dan iTunes terwijl je de option toets ingedrukt houdt om bij het opstarten de juiste bibliotheek te kiezen.

welsey1983
21 October 2012, 12:02
Ik werk met windows 7 dus ik veronderstel dat je de shift toets wilt bedoelen?

Is het mss mogelijk om het in stappen uit te leggen want ben niet zo echt gekend in Itunes?

Bedankt

welsey1983
24 October 2012, 10:36
Ik heb wat verder liggen experimenteren en telkens wanneer ik een app. ga aansluite druk ik eerst op shift en open dan itunes,dan kies ik de bib. die ik heb aangemaakt en dan staat alles daar waar ik het wil en alles blijft gescheiden.

Bedankt