Volledige versie bekijken : Betreft vraagje over Thunderbird email progr.16.0.1



elbertos
21 October 2012, 18:12
Werk sinds een paar dagen met het Thunderbird email progr.versie 16.0.1 ik heb daar een vraagje over
ik vind dat de achtergrond bij de bestands mappen die bij Postvak in die open staan de achtergrond licht grijs erg belemmerend.
Kan nauwelijks de tekst van deze mappen lezen is die achtergrond ook aan te passen naar een andere kleur waardoor de tekst duidelijker is te lezen?

compuchrisje
21 October 2012, 19:33
Dan zal je in het menu extra even moeten klikken onder Vormgeving. Daar zal enkel de standaard weergave te vinden zijn. Meer add-ons kan je bij mozilla zoeken. Klik daarvoor bovenaan op Add-ons en je kan gaan snuffelen wat er voor jou geschikt is.

elbertos
21 October 2012, 20:45
Ik heb daar even gekeken genoeg om Firefox aan te passen maar voor Thunderbird voor mijn vraag alleen de standaard versie beschikbaar geen varianten hierop, jammer verder een uitstekend email programma.

berger
21 October 2012, 22:02
En ik heb geen enkel probleem met leesbaarheid. Eigenlijk begrijp ik niet goed wat je bedoelt.

Merel
21 October 2012, 22:42
Heb zopas geupdated naar de laatste versie (hoogtijd!) Wat een zaligheid !
Updates die vanzelf zonder tussenkomt als een trein lopen , bovendien zonder herstart.

De mappen die daar staan zijn goed leesbaar, op ongekleurde achtergrond.
Ze staan wel zo leeg als de staatskas van Griekenland.

(Vermits ik Outllook gebruik, ga ik nu niet importeren op een nieuwe accounct.
Thunderbird staat hier klaar als reddingsboei in noodsituaties.)

elbertos
22 October 2012, 00:16
Iedereen bedankt voor het "meedenken",ik heb nog eens in het Thunderbird forum gekeken en moet gewoon vaststellen dat ik niet de enige ben die daar vragen over heeft.Mogelijk dat dit bij een nieuwere versie aangepast gaat worden.

compuchrisje
22 October 2012, 23:05
Ik vraag me af of het niet aan je beeldinstellingen ligt, want bij mij is de achtergrond kraakwit.
Kijk even onder de vormgeving van je vensters of je daar het actief venster niet op lichtgrijs hebt ingesteld.

berger
23 October 2012, 13:00
Maak eens een screenshot van het probleem, want ik heb het nog altijd niet goed begrepen. Ligt misschien aan mij!:cry: