Volledige versie bekijken : Nog een audovisueel probleem



Phil O'Sophe
31 October 2012, 19:45
Heb met WMPlayer een audio-cd geript en zoals verwacht staan al die nummers na converteren opgeslagen als WAV-bestanden in een map in "Mijn muziek".
Tot hier goed dus, maar ... het is mij niet gelukt van die bestanden aan een project toe te voegen (in de tijdlijn). De andere audiobestanden (van vroeger) verschijnen wel in het keuzemenu, de map waarin de nieuwe bestanden staan ook, maar de map zelf opent daar niet.

Wie kan hier hulp verschaffen ?
Danke !

Baloeke
31 October 2012, 21:59
Best mogelijk dat je project geen WAV bestanden kan lezen. Maar als je de map niet kan openen in je project dat is een ander paar mouwen.

Als wij nu eens zouden weten met welk project (programma) je bezig bent kunnen misschien een handje helpen.

BTW met Nero kan je ook CD's rippen en een project maken. Maar ik weet al dat dat op één van je systemen niet werkt.

Phil O'Sophe
31 October 2012, 23:06
Studio 9 heeft juist WAV-bestanden nodig.

Heb daarnet toch een (of dé) oplossing gevonden:
eerst die nummers naar de HD kopiëren en dàn pas converteren naar WAV. Zo komen die dan wel tevoorschijn in de map "Mijn Muziek" als ik Studio 9 open.

Mensen toch, wat heb ik deze week al moeten zoeken ! :wall: (Maar ik geef niet gauw op hoor !)

Peter.B
1 November 2012, 12:49
Mensen toch, wat heb ik deze week al moeten zoeken !
goe bezig,philleke ;)
is goed voor het brein :D


(Maar ik geef niet gauw op hoor !) da mag inderdaad niet,hé :foei: :)

Baloeke
1 November 2012, 23:03
Ook al wordt je wat ouder, met zulke dingen bezig zijn houd je jong :lol:

compuchrisje
1 November 2012, 23:06
Philo is ervoor aan het zorgen dat de komende generaties onuitputtelijke bronnen van kijk- en luistergenot krijgen. Er moet toch iemand weten dat we bestaan hebben binnen x aantal eeuwen.

Phil O'Sophe
2 November 2012, 18:15
Philo is ervoor aan het zorgen dat de komende generaties onuitputtelijke bronnen van kijk- en luistergenot krijgen. Er moet toch iemand weten dat we bestaan hebben binnen x aantal eeuwen.

Awel, nu je het zegt Chrisje:
heb mij een paar weken "onledig gehouden" - :D - met het catalogeren van alle film-, foto- en diamateriaal gemaakt vanaf 1989, inclusief de verwerkingen naar diamontages.
Ben er nog niet volledig van bekomen ! :eek: