Volledige versie bekijken : Even voorstellen...



Elektronized
16 November 2012, 10:54
Hallo,

Mijn naam is Jonas, ik ben 21 jaar, ik woon in Aalst. Ik ben in het dagelijkse leven ook operator in Volvo Trucks in Oostakker. Concreet steek ik een stukske van de motor in elkaar.:D



Over mijn hobby's kan ik heel lang vertellen, maar om jullie leeswerk te besparen zal ik het maar kort houden. :p

In de eerste instantie ben ik een DJ/producer, met de naam Elektronized. (zo, jullie weten nu ook waar mijn nickname vandaan komt :good:). Ik draai en maak voornamelijk house. Maar ik luister eigenlijk naar alle stijlen een beetje. (house, jump, dubstep, rap, you name it, als't maar elektronisch is)

Daarnaast ben ik een trouwe voetbalsupporter die elke week zijn club gaat steunen, zowel thuis als op verplaatsing. (Jaja, Eendracht Aalst zit alweer in 2de Klasse, Back To Glory! :D)

Ik ben ook veel tijd kwijt aan het gamen op de PS3 (indien iemand mij wil toevoegen, Jonezz1991 is da name).
Ik speel dan voornamelijk FIFA, of Call of Duty, of Battlefield, of andere nutteloze dingen a la Noby Noby Boy)
Ik ben wel een trophyhunter. :shy:

Ik ben ook bezig met tuning, al staat de mijne nog vrij standaard. Ook mede doordat er volgend jaar toch een nieuwe auto komt. Onder tuning moet ge bij mij ook geen extreme bling bling en neon en spinners en van die overdreven verkrachte spoilers en bumpers verstaan, enkel sportief, clean, en gemakkelijk voor dagelijks gebruik. :cool:

Soms ga ik ook nekeer gaan karten, en vroeger heb ik nog aan (competitief) mountainbike gedaan, al wil ik daar eigenlijk opnieuw terug mee beginnen. Maar helaas heb ik daar voorlopig geen tijd voor. :frown:

Euhm, da was't eigelijk denk ik, als er nog vragen zijn, stel ze maar gerust. :D

Obsessed
16 November 2012, 18:16
Bezige bij lijkt zo ;)

(w) op Minatica Elektronized :good:

http://img2.imageshack.us/img2/1193/welkomm.jpg

Phil O'Sophe
16 November 2012, 19:37
(w) Elektronized ! Ik denk dat we jou niets kunnen misvragen ! :good:

Adnilleke
16 November 2012, 21:25
http://i44.tinypic.com/16kp1mp.jpg

Baloeke
16 November 2012, 22:18
(w) op Minatica

salmax
16 November 2012, 23:45
Welkom Elektronized

compuchrisje
17 November 2012, 00:25
Druk baasje (vanj olsjt). Moest je nog tijd overhouden naast al die bezigheden, zie maar onderaan mijn onderschrift.