Volledige versie bekijken : fop programma /script/bestand gezocht



Silverwing
17 November 2012, 11:46
Ik zoek het programma of het script of hoe het ook mag noemen waardoor je een kader krijgt waar in staat hier niet klikken.Als je dat toch doet(en je moet wel) dan komen er een een nieuwe kader telkens je op ok of het rode kruisje klikt.
Op google vind ik er zo een aantal maar daar staat telkens ook de mogelijkheid "voorkom dat deze pagina andere vensters opent"bij en dat mag zeker niet.Het moet een bestand zijn dat je in een mail kan zetten en je pc volledig "vastzit",enkel op esc klikken brengt de oplossing.
De enige manier om er van af te komen was door esc. te drukken.
Ik heb dit ooit per mail gehad toen ik met pc begon en wil dit nu ook aan een hardleerse beginneling sturen die het klikken waar je niet mag of best niet op klikt toch niet laten kan.
Kan iemand vinden wat ik bedoel?

Baloeke
18 November 2012, 00:47
Ik heb zo ooit ook eens een mail gehad waarin zoiets stond. Zal eens moeten zoeken op Google.

Obsessed
18 November 2012, 14:38
Dit zoek je dus als ik het goed begrijp?

KLIK HIER NIET!! (http://www.klikniethier.tk/)

Silverwing
18 November 2012, 14:52
Dit zoek je dus als ik het goed begrijp?

KLIK HIER NIET!! (http://www.klikniethier.tk)

Ik denk dat er iets is misgelopen want wat u doorgeeft is een link naar een internetpagina om een i pad of andere Apple zaken te winnen.
Het mag al zeker geen internetpagina zijn want met deze te sluiten is de kous af en dat is zeker niet de bedoeling.

Obsessed
19 November 2012, 08:23
Had blijkbaar een foutje gemaakt in de hyperlink.
De link zou nu moeten werken zoals voorzien.

Sorry :damn:

Silverwing
19 November 2012, 10:16
De link werkt nu zoals het moet,alleen is dit wat ik in mijn vraag al stelde wat het juist niet zou moeten zijn.
Dit is een internetpagina die wel hetzelfde doet maar door het vinkje bij "voorkom dat deze pagina extra dialoogvensters maakt " aan te vinken is de pret bij de volgende kader al over.
Wat ik dus zoek is wat je op die pagina hebt maar dan zonder de mogelijkheid om het te stoppen en NIET als internetpagina,maar als bestand dat zodra je er mee begint alles blokkeert,zodat enkel de esc. toets hulp bied,wegens het ontbreken van een rood kruisje om af te sluiten.
Toch bedankt voor je moeite.

Silverwing
19 November 2012, 11:36
Edit,heb met veel zoeken de html code gevonden,als er nu nog iemand is die dit werkend kan maken in een mail ben ik die zeer dankbaar.http://www.angelfire.com/tv2/Dbzspidey/onzinjavascript.htm

Baloeke
19 November 2012, 22:35
Zelf eens proberen Silverwing. De eerste zin in je link zegt "Kopieer de volgende HTML code en plak hem op je site"

Kopieer dus de volledige tekst beginnen van <html> en de laatste regel is </script> en plak deze in je kladblok en save deze als een html file.

Silverwing
20 November 2012, 14:46
In kladblok kan ik enkel saven als .text of alle bestanden.
Via rechtsklikken >eigenschappen heb ik dan de extentie veranderd in .html.Het werkt dan maar toch staat dat zinnetje er weer "voorkom dat deze pagina extra dialoogvensters maakt "Ik zie in de tekst nochtans nergens dat zinnetje staan.
Is er nog een mogelijkheid om dit weg te laten en om het bestand als iets op te slaan zodat eens geopend je enkel nog op esc kan klikken om het af te sluiten?
Nu opent het in de browser en met het tabblad of de browser te sluiten is het opgelost,en dat is dus absoluut de bedoeling niet.Een gelijkaardig iets heb ik op youtube gevonden en daar is sprake van opslaan als vbs.Heb dit geprobeerd maar dan werkt het niet.

compuchrisje
21 November 2012, 01:00
Ik heb dat plagerijtje ooit es toegezonden gekregen. Mogelijk stond het nog ergens op een diskette, maar die zijn nu opgeruimd wegens plaatsgebrek. Ik heb die toen moeten opslaan buiten de pc omdat het als malware werd beschouwd. Hetzelfde zal gebeuren als je zoiets verzendt in een html-pagina. Het is een javascript en het is een flink vervelend iets, met escape kom je er niet uit, je kan niet anders dan pc herstarten of afmelden en opnieuw aanmelden.
Er bestaat ook nog een uitvoerbestand in dat genre, maar dat zal in de mailbox mogelijk al gefilterd worden wegens verdacht.