Volledige versie bekijken : Mapprobleem



Qbek
22 November 2012, 15:02
Op m'n harde schijf staat er een map "muziek".Met daarin alle muziek die ik heb in afzonderlijke mappen,bvb:map:michael j submap:de singles.Nu heb ik iets verkeerd gedaan waardoor ik éérst de submappen zie en dan pas de map bvb :50cent klik ik daarop staat er:get rich or die tryin:klik ik daarop dan zie ik de single....

Ik wil éérst de albumnaam en dan de singles.Vroeger had ik een map "top 40" met daarin de singles.Nu zie ik allemaal mappen met de singles/artiesten apart,geen top 40 map meer.Als ik op 1 van de singles klik dan zie ik éérst een map "top 40" staan klik ik daarop ,dan zie ik de singles staan...

Kweet het ingewikkeld...maar krijg het nie goe..help

compuchrisje
23 November 2012, 00:08
Probeer eens gewoon via mapopties de standaardinstellingen te herstellen. Het inderdaad vrij ingewikkeld en ik heb ook geen idee wat dat 'iets' is dat je verkeerd hebt gedaan.
Systeemherstel kan mogelijk een tweede uitweg zijn, vergeet dan tegelijk niet terug je updates bij te werken.

theo2602
23 November 2012, 09:40
Wat er verkeerd ging, begrijp ik wel, want het overkomt mij regelmatig. Waarschijnlijk gewoon een map 'vastgehouden' en naar byuten gesleept.