Volledige versie bekijken : Draadloze tv verbinden met decoder !



peterus
28 November 2012, 17:17
Hallo , leden

Ik heb een tv die draadloos is verbonden met mijn router , ik wil nu Belgacom TV nemen maar daar er op de plaats van mijn tv geen Lan internetbekabeling ligt zou ik een HMDI 1.04 - ethernet kabel willen kopen en deze dan verbinden met de decoder( dus de tv geeft het internetsignaal aan de decoder). Dus de omgekeerde wereld. Zou dit mogelijk zijn ?

PeterN
29 November 2012, 00:59
Twijfel er sterk aan. De HMDI aansluiting van je TV is een ingang, niet een uitgang volgens mij ...

theo2602
29 November 2012, 12:02
Peterus, als dat moest lukken, laat iets weten. Zou de ideale weg zijn om 'beschermde filmen' op te nemen!

peenif
29 November 2012, 13:19
Foei :shocked:.

Kokki
29 November 2012, 18:57
Je kan ook je tv-signaal doorsturen via het stroomnet. Je moet dan 2 powerlan-adapters kopen. Eentje die bij de BGC-modem komt en eentje bij je tv.

peterus
4 December 2012, 17:20
Ik weet het Kokki bedankt voor de info , maar 2 powerlab adapters kosten +- 80 euro een HDMI 1.4 +- 20 euro :)
Men (Belgacom)heeft mij gezegd dat de decoder zal beschikbaar zijn tegen 6 December , dan kan het testen beginnen, ik hou jullie op de hoogte.

peterus
14 December 2012, 17:58
Hallo, het is niet gelukt en na wat zoek werk bleek dus dat Belgacom tv (ip 10.192.238....)en (w)lan niet dezelfde ip range gebruiken en dat daarenboven je de TV (lan)poort van de BBOX nodig hebt wat via wifi dus niet het geval is.
Heb dus de raad van koki opgevolgd :)

Aan allen bedankt voor het meedenken.