Volledige versie bekijken : Smartphone en forums ( fora, voor de taalkundigen )



Dieseltje
5 December 2012, 16:01
Heb ik recent de beschikking gekregen over een Samsung Galaxy Ace GT-S5830I waarmee je redelijk op 't internet kan surfen.
Kom ik tot de ontdekking dat ik op fora wel de teksten kan lezen maar dat er geen mogelijkheid is om te antwoorden. Je ziet geen avatars, geen tekeningen of plaatjes, wel sommige keuzevakjes ( die waarmee je van item naar item kan ) maar niet die waarmee je kan antwoorden of citeren oid.
Wie weet de oplossing ????Dan kan 'k eindelijk kompleet "mobiel" gaan werken.

.wvm bestanden wil dat spul ook niet afspelen . Nog een oplossing ??

compuchrisje
6 December 2012, 00:41
Ik denk dat het te maken heeft met onbeschikbare applicaties (apps). Even naar die apps-store gaan dus?

skipper
6 December 2012, 10:31
Als je browser openstaat, even op de menutoets drukken. Dan naar instellingen gaan, en eens kijken of 'afbeeldingen laden' aangevinkt staat. Als dit niet zo is, dan laadt de pagina geen afbeeldingen.

Dieseltje
6 December 2012, 21:46
Als je browser openstaat, even op de menutoets drukken. Dan naar instellingen gaan, en eens kijken of 'afbeeldingen laden' aangevinkt staat. Als dit niet zo is, dan laadt de pagina geen afbeeldingen.
Hey, da's de halve oplossing. !!!!!! Nu zien we de plaatjes wél.


Ik denk dat het te maken heeft met onbeschikbare applicaties (apps). Even naar die apps-store gaan dus?
Ik weet dat een ontbrekende app de oorzaak moet zijn maar de vraag is welke???? Er zijn er 100.000den ..... vind dan maar eens wat ge hebben moet. Iemand enig idee ?????

Baloeke
6 December 2012, 23:11
Wat is de beste applicatie voor je smartphone? Ik weet dat er heel veel applicaties bestaan. Maar sommige apps zijn niet compatibel met alle smartphones. Maar via Google play kan je uit de recensies al veel te weten te komen.

B.T.W ik heb je vraag verplaatst naar mobile media.

Dieseltje
7 December 2012, 15:24
B.T.W ik heb je vraag verplaatst
Bedankt,ik wist niet goed waarheen met dit onderwerp.

De oplossing is er inmiddels ook, allez, ze moet nog uitgevoerd worden. Tapatalk, dat is de benodigde app.
Op dit forum kan 'k ook zonder geworden sinds ik de plaatjes zie, elders is dat niet zo.

Dieseltje
8 December 2012, 14:32
Samsung Galaxy Ace GT-S5830I


.wvm bestanden wil dat spul ook niet afspelen . Nog een oplossing ??

Niemand een oplossing voor dit probleem?? .avi, .mp4 en nog wat anderen gaat zonder probleem maar .wvm lukt niet.
Al verschillende apps getest maar tot nu toe geen een gevonden die dat aankan of aanwil

antiphoenix
10 December 2012, 14:45
Niemand een oplossing voor dit probleem?? .avi, .mp4 en nog wat anderen gaat zonder probleem maar .wvm lukt niet.
Al verschillende apps getest maar tot nu toe geen een gevonden die dat aankan of aanwil

Beetje laat maar probeer Act1 eens.
Indien je voor deze moet betalen in de appstore moet je een google'n op Act 1.apk