Volledige versie bekijken : Pc scherm kapot?



Jimme102
10 December 2012, 20:59
Hallo,
Om een lang verhaal kort te maken, mijn pc scherm is afgekraakt.
Daarom heb ik een voorstel gekregen van mijn broer,
Namelijk zijn pc herstellen en zelf gebruiken.
Maar nu zit ik met het probleem dat ik niet weet wat er precies moet hersteld worden, de pc is van de tafel gevallen en er zit een barst aan de binnenkant. Als ik hem probeer op te starten gaan alle lichtjes nog maar ik krijg geen beeld. Ik dacht meteen dat het aan het scherm lag, maar kan het ook aan iets anders liggen?

Want natuurlijk zou het jammer zijn om geld te betalen voor een nieuw lcd-scherm als het aan iets anders zou kunnen liggen.

MVG, Jamie!

PeterN
10 December 2012, 23:50
Normaal heeft iedere laptop een verbinding achteraan voor een externe monitor. Sluit hier een externe monitor aan en kijk als de rest nog werkt.

Jimme102
11 December 2012, 14:29
Normaal heeft iedere laptop een verbinding achteraan voor een externe monitor. Sluit hier een externe monitor aan en kijk als de rest nog werkt.

Het probleem is dat ik geen kabels heb, en ook geen externe monitor.

Fakke_Berto
11 December 2012, 19:13
Het hoeft jouw monitor niet te zijn. Vraag even aan een vriend of je zijn monitor even mag aansluiten.

Jimme102
13 December 2012, 18:43
Het hoeft jouw monitor niet te zijn. Vraag even aan een vriend of je zijn monitor even mag aansluiten.
Niemand die ik ken heeft een externe monitor, maar zal toch een nieuwe kopen. Mijn broer zal wel zelf voor de laptop kijken.