Volledige versie bekijken : Virusprogramma



gerson
26 December 2012, 18:34
Welke beste virusprogramma kan ik downloaden om op me pc te installeren a.u.b.

Fakke_Berto
26 December 2012, 19:35
Voor mij is dat Avast.

salmax
26 December 2012, 23:54
voor mij smart security van nod32

compuchrisje
27 December 2012, 00:05
Ga je voor een gratis anti-virusprogramma is er een mooie keuze tussen Avira, Avast en AVG. Wil je geen extra software, moet je vertrouwen op de verdediging van Microsoft (niet meteen aan te raden).
Ga je voor betalende software kan je zowat alles gebruiken, geen enkele is perfect, maar mits de juiste instellingen kan je jezelf zo veilig mogelijk stellen. Ik ben nog altijd heel tevreden over Emsisoft (http://download.emsisoft.com/EmsisoftAntiMalwareSetup_6455284). De eerste dertig dagen geeft de probeerversie hiervan volledige functionaliteit, zowel wat virussen als malware betreft. Koop je het liever niet aan, dan zal de freeware na deze periode je nog redelijk goed beschermen tegen malware en kan het als aanvulling dienen voor evt andere anti-virussoftware die je zou aanschaffen of downloaden.

scaldis
10 April 2013, 08:25
Ik ben nog altijd heel tevreden over Emsisoft (http://download.emsisoft.com/EmsisoftAntiMalwareSetup_6455284). De eerste dertig dagen geeft de probeerversie hiervan volledige functionaliteit, zowel wat virussen als malware betreft. Koop je het liever niet aan, dan zal de freeware na deze periode je nog redelijk goed beschermen tegen malware en kan het als aanvulling dienen voor evt andere anti-virussoftware die je zou aanschaffen of downloaden.

Je bent niet de enige op Minatica die Emisoft aanraadt dus ik denk die probeer ik ook eens. Ze maken hard reclame met het feit dat je het kan combineren met andere virusprogramma's en vermits ik zeer tevreden ben van de avg free versie heb ik geprobeerd beide tegelijk te draaien. Maar bij mij komt dat toch niet goed hoor. Ik heb een Toshiba lap top met intel core i3 CPU M350 @ 2.27Ghz 4 ram werkgeheugen 64 bit en windows 7 home premium erop die normaal zeer snel opstart. Daar kwam een einde aan. Trage opstart. Ik gebruik meerdere browsers. FF is mijn standaard en werkte veel trager en ik kreeg meldingen dat mijn werkgeheugen teveel gebruikt werd terwijl er maar één tabblad open stond. Bing bleef gewoon hangen en kreeg zelfs geen verbinding met het internet. Vandaag bleef de laptop zelfs hangen in de opstartfase en heb ik er de stekker moeten uittrekken en emisoft proefversie er in veilige modus uit gekieperd. Alles is nu terug even snel als vroeger.

Spoorzoeker
10 April 2013, 10:36
Ik heb Comodo. Die doet meer dan alleen maar antivirus.
Ook aanvallen van binnen en buiten houd hij tegen.

theo2602
10 April 2013, 11:37
Ik vind bijzonder goed aan Avast dat er minstens eenmaal per dag een update kom, want ik hoop dat dit wil zeggen dat ze zich up to date aan passen aan nieuwe virussen.

salmax
10 April 2013, 12:56
emisoft en eset smart security vertraagt ook pc zoals je vermeld in post #5