Volledige versie bekijken : wenskaart maken



studio.brugge
5 January 2013, 21:07
Hallo,

Ik gebruik photoshop elements 11. En me vraag is ik wil een wenskaart maken in een tentvorm maar ik druk op de knop maken aan rechtse boven kant maar ik duidt aan dat ik een kaart wil in tentvorm. Maar normaal moet deze kaart een binnen kant met twee schrijf kanten en een buiten kant ook met twee schrijf kanten de comuter maakt de kaart aan maar ik krijg maar één kant enkel de voorkant en de rest van de kaart staat er niet bij. Dat vind ik raar ik weet niet wat ik verkeert doe. Wie kan me helpen om de rest van de kaart te krijgen om een tentvorm van te maken?

Groetjes, studio.brugge

compuchrisje
5 January 2013, 23:31
Meestal krijg je in je printvoorbeeld maar één kant te zien. Ik weet niet hoe dat bij Photoshop E is, maar ik denk dat je ook de achterkant kan zien hoor.

studio.brugge
6 January 2013, 13:01
Naar waar of bij wie moet dan gaan met me vraag? :)

Baloeke
6 January 2013, 23:14
Photoshop Elements ken ik enkel bij naam. Hoe het programma werkt weet ik dus niet. Ben dus gaan googlen en zo te zien heb je daarvoor een template nodig. Misschien is je download van de template niet juist. Probeer desnoods eens een andere template te downloaden.

compuchrisje
7 January 2013, 00:20
Naar waar of bij wie moet dan gaan met me vraag?

Bij Adobe (http://tv.adobe.com/show/learn-photoshop-elements-11/)zijn diverse tutorials te vinden, misschien kan je daar je oplossing vinden?

Phil O'Sophe
7 January 2013, 19:43
@ studio.brugge:

met PhotoPrinter kan je ook wenskaarten maken in diverse vormen

kun je downloaden: hier

(http://arcsoft-photoprinter.findmysoft.com/)

studio.brugge
7 January 2013, 22:32
Hallo Baloeke,

Me photoshop is niet afgehaald van internet.
Het programma is installeerd met een gekochte softwaere ( cd-rom ).

Groetjes, studio.brugge

compuchrisje
8 January 2013, 00:13
Dan heb je vast ook een account moeten aanmaken bij Adobe en zou het geen probleem zijn om de speciale voorrechten van een klant te genieten. Al eens gekeken tussen die tutorials? Ik denk dat je moet snuffelen bij de 3D-onderwerpen.

studio.brugge
8 January 2013, 15:43
Compuchrisje,

dat heb ik niet gedaan:frown: naar waar moet ik dan gaan om
dat wel te doen om een account te maken?

studio.brugge

compuchrisje
9 January 2013, 00:16
Vreemd, want ik heb recent ook een Adobe product geïnstalleerd en kreeg als eerste de optie om een account aan te maken bij Adobe om het te registreren. Maar dat kan je natuurlijk ook nadien doen, dus niet wachten als je nieuwsgierig bent. Zorg er wel voor dat je de productcode bij de hand hebt en maak hier (https://www.adobe.com/be_nl/account/sign-in.adobedotcom.html?returnURL=%2Fcfusion%2Fmembers hip%2Findex.cfm%3Floc%3Dbe%255Fnl%26nl%3D1%26nf%3D 1%26ref%3Dlogin)je account aan.

studio.brugge
9 January 2013, 20:57
Compuchrisje,

Hoe moet ik dat dan doen om een account aan te maken? Ik heb op je link geklikt en bekeken
maar ik weet niet wat ik moet doen. Ik zag twee schrijfbalken onder elkaar en daar staat aanmelden op van onder? En dan???:damn:

Studio.brugge

compuchrisje
9 January 2013, 23:42
We zullen van bij het begin beginnen. Surf naar www.adobe.com/nl en klik daar rechtsboven op 'Mijn Adobe'. Op de nieuwe pagina heb je inderdaad die invulvakjes, maar je moet de eerste link eronder nemen ('Heb je nog geen Adobe ID?'). Dan krijg je de mogelijkheid om je account aan te maken, gebaseerd op een reëel mail-adres. Dat mag Gmail, Hotmail of Yahoo mail zijn, zolang het maar geldig is.
Je krijgt dan een mail terug van Adobe waarin je account al of niet wordt bevestigd.

Baloeke
10 January 2013, 00:01
Hallo Baloeke,

Me photoshop is niet afgehaald van internet.
Het programma is installeerd met een gekochte softwaere ( cd-rom ).

Groetjes, studio.brugge
Ik spreek niet over het programma zelf. Maar wat ik vind via google (https://www.google.be/search?num=50&hl=nl&newwindow=1&tbo=d&q=tent+card+photoshop+template&oq=tent+card+phoho&gs_l=serp.1.0.0i13i30l2j0i13i5i30l2.5180.6813.0.86 53.6.6.0.0.0.0.108.418.5j1.6.0...0.0...1c.1.n2kRgS EJOMc) is dat je vermoedelijk een template nodig hebt. Een template is een sjabloon dat je kan helpen om zulke dingen te maken.