Volledige versie bekijken : Draadloos internet



computerjoris
7 January 2013, 23:33
Hallo

Sinds een paar weken kan mij laptop geen verbinding meer maken met wifi hier thuis. Op andere plekken kan mijn laptop dit wel gewoon, via de kabel werkt internet ook thuis. Andere computers en mijn telefoon kunnen wel gewoon draadloos verbinding maken met het internet.
Hoe kan dit en vooral hoe kan ik dit oplossen?
Alvast bedankt!

Joris

compuchrisje
8 January 2013, 00:09
Op je toetsenbord zit ergens een toets met een schotelantennetje of iets dergelijks, daar al es op geprobeerd te drukken?
Tweede mogelijkheid: door updates zijn je instellingen onbruikbaar gemaakt en moet je eigenlijk opnieuw inloggen in je router, zoals bij de eerste installatie.

Baloeke
10 January 2013, 00:28
Kan misschien dom klinken maar controleer eens je paswoord van je Wifi verbinding

computerjoris
24 March 2013, 12:24
Sorry dat ik al een tijd niet gereageerd heb. Vond het wel oke gaan met verbinding via mijn telefoon. Wordt er nu eigenlijk toch wel gek van. Mijn laptop kan soms opeens wel verbinding maken met de router, maar meestal niet. Het maakt niet uit of er meerdere computers op dat moment aan staan. Iemand enig idee hoe ik dit op kan lossen?

fosgate
25 March 2013, 13:21
Het kan ook aan de router liggen,
Je kan hem eens helemaal resetten, nieuw pasw instellen etc..
Dat helpt soms ook

gr

roos paul
30 March 2013, 11:21
raar dit te lezen,ik zit nl met hetzelfde probleem,mijn laptop maakt ook geen verbinding meer met de router,met de desktop wel?
dus ligt het aan de laptop denk ik!

computerjoris
30 March 2013, 14:52
Er is alleen iets wat het nog raarder maakt. Als ik mijn telefoon met wifi verbindt en deze via het kabeltje met mijn computer verbind en mijn telefoon het internet laat doorgeven werkt alles gewoon (is alleen niet echt handig). Maar als ik dan na een tijdje mijn laptop dicht klap, hij dus weer vergrendeld, dan het kabeltje naar mijn telefoon er uit haal en ik dan mijn computer weer ontgrendel werkt mijn laptop opeens weer perfect met wifi, zonder de telefoon dus ...

computerjoris
30 March 2013, 14:56
Verder hebben andere laptops of telefoons er geen last van, is alleen mijn laptop