Volledige versie bekijken : extensies ontkoppelen van een bepaald programa



koekeloe
10 January 2013, 20:08
beste
ik heb een exetensie(.tts) gekoppeld aan een programma ,nu zou ik graag die extensie willen ontkoppelen zodanig dat er GEEN programma meer aangekoppeld is
heb dit al geprobeerd door extensie te verwijderen uit regedit (ik had het eerst gekopieerd en zodanig dat ik het kon terugzetten indien ik probs zou gehad hebben) maar tevergeefs


pc draait op vista


mvg sven

Merel
11 January 2013, 00:57
Aldus geraken we automatisch in de eindeloze discussies zoals in DEZE TOPIC (http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php/353328-Extensie-ontkoppelen-(Vista))

Ik ga hier aan zulke discussie niet meedoen. Maar je zal toch tevens eens moeten uitleggen waarom je die extensie niet meer wil koppelen aan een programma. Dan kan je evengoed die extensie verwijderen uit de lijst ?

(en mogelijk wellicht mss. de bestanden die de extensie hebben ; waarvoor dienen ze dan wel ?)

compuchrisje
11 January 2013, 01:09
Dit (http://technet.microsoft.com/nl-nl/library/cc736423%28v=ws.10%29.aspx)zou het moeten doen.

koekeloe
11 January 2013, 10:45
beste leen
het topic dat je aanhaalt uit een ander topic ,om het probleem dat zich stelt bij mij ,heb ik al geprobeerd
anders zou ik het hier nu niet komen vragen
dus met alle respect en tijd en moeite dat je er hebt ingestoken om toch tot een oplossing komen ,ben ik eigenlijk niets
@compuchrisje bedankt voor nuttige info ,dit zal ik is proberen
de .tts extenties heb ik nodig voor een trainingsprogramma te downloaden dat ik kan overzetten naar mijn fietsrollen
aangezien ik over oudere software beschikte kon ik blijkbaar die .tts extensies niet importeren en ben ik beginnen rommelen met die extenties door een bepaald programma er willen aan te koppelen
nu heb ik de software vernieuwd met gevolg dat ik de .tts extenties nog steeds niet kan importeren
vandaar de vraag hoe ik dit kan ontkoppelen om zo naar het oorspronkelijke programma te kunnen gaan dat was gekoppeld aan die tts extentie
mvg sven