Volledige versie bekijken : Probleem met draadloze router



italianboy
11 January 2013, 22:19
Hey, ik heb al sinds de aankoop van mijn TP-LINKWR741ND problemen.

mijn eerste probleem is dat ik (bijna) geen bereik meer heb op een afstand van 8-10m.
en het tweede probleem is dat ik maar max. 1 apparaat kan verbinden.. als mijn laptop verbonden is dan is alles ok
maar als ik dan met mijn smartphone probeer te verbinden dan heb ik met wat geluk 3 seconden ontvangst en dan valt het internet
zowel uit op m'n smartphone als op de laptop.

Kan iemand me helpen aub? Ik heb de firmware al geupdate maar dat hielp niet

Alvast Bedankt
IB

italianboy
18 January 2013, 07:43
Niemand?

Rosty
18 January 2013, 09:34
Daar ben ik niet in thuis, jammer. Maar ik zou je aanraden om eens naar de winkel te gaan waar je hem kocht en raad vragen. Of anders eens opzoeken op het net.

JimmyJump
18 January 2013, 16:19
Hey, ik heb al sinds de aankoop van mijn TP-LINKWR741ND problemen.

mijn eerste probleem is dat ik (bijna) geen bereik meer heb op een afstand van 8-10m.
en het tweede probleem is dat ik maar max. 1 apparaat kan verbinden.. als mijn laptop verbonden is dan is alles ok
maar als ik dan met mijn smartphone probeer te verbinden dan heb ik met wat geluk 3 seconden ontvangst en dan valt het internet
zowel uit op m'n smartphone als op de laptop.

Kan iemand me helpen aub? Ik heb de firmware al geupdate maar dat hielp niet

Alvast Bedankt
IB

De TP-LINKWR741ND is één van de traagste routers in zijn klasse (2.4GHz) en staat bekend voor zijn slechte ontvangst en geregeld uitvallen wanneer "te zwaar" belast...

Indien Engels geen geheimen voor je kent: http://www.tomshardware.com/reviews/802.11n-wireless-router-access-point,2605-8.html