Volledige versie bekijken : Windows 8 Back-up maken met acer?



antiphoenix
15 January 2013, 19:04
Hallo,

ik heb mij dus een acer aangeschaft en nu weet ik niet welke back-up mogelijkheid ik moet kiezen uit een klein lijstje van mogelijkheden.

De bedoeling is om de back-up op dvd(s) te zetten.
Ik heb de keuze uit:
http://i50.tinypic.com/epqd13.png

Weet iemand welke het beste is? :D

Alvast bedankt.:):)

Obsessed
15 January 2013, 22:10
Indien de laptop juist nieuw is kan je best eerst de overbodige programma's verwijderen.
Dit omdat er meestal een aantal tijdelijke programma's geïnstalleerd zijn, zoals een 30-dagen trial van Microsoft Office, een trial versie van één of ander antivirus enz...
Best kan je ook, alvorens een image te maken, de Windows updates binnen halen.

Daarna kan je van die "zuivere installatie" een image maken via de "groene" button (Mijn schijf kopiëren).
Tijdens de wizard zal je de keuze krijgen of je de image op (meerdere) DVD's wil plaatsen of op een externe harddisk.

antiphoenix
16 January 2013, 12:59
Indien de laptop juist nieuw is kan je best eerst de overbodige programma's verwijderen.
Dit omdat er meestal een aantal tijdelijke programma's geïnstalleerd zijn, zoals een 30-dagen trial van Microsoft Office, een trial versie van één of ander antivirus enz...
Best kan je ook, alvorens een image te maken, de Windows updates binnen halen.

Daarna kan je van die "zuivere installatie" een image maken via de "groene" button (Mijn schijf kopiëren).
Tijdens de wizard zal je de keuze krijgen of je de image op (meerdere) DVD's wil plaatsen of op een externe harddisk.

Mhm, alvast bedankt!
Ik ga inderdaad wachten tot ik mijn eigen virusscanner (NORMAN) er op heb gekregen. Moet nog even naar hun bellen wel.
Ook de trial van MSOffice moet er inderdaad nog af gegooid worden.