Volledige versie bekijken : Verander de kleur van je internetervaring.



scaldis
19 January 2013, 19:18
Voor mensen die Firefox gebruiken : met de extention NoSquint kan je makkelijk de kleuren van het forum ( en je hele internetbeleving) aanpassen. Ikzelf heb graag de boel zwart (aangenamer voor de ogen en spaart energie) Wilde dat even meedelen voor mochten er nog liefhebbers zijn. (Tips en trucs staat precies in het archief dus hoop ik dat ik in dit onderdeel van het forum niet al te fout zit.)

JimmyJump
20 January 2013, 19:25
Voor mensen die Firefox gebruiken : met de extention NoSquint kan je makkelijk de kleuren van het forum ( en je hele internetbeleving) aanpassen. Ikzelf heb graag de boel zwart (aangenamer voor de ogen en spaart energie) Wilde dat even meedelen voor mochten er nog liefhebbers zijn. (Tips en trucs staat precies in het archief dus hoop ik dat ik in dit onderdeel van het forum niet al te fout zit.)

Ik gebruik het "NASA Night Launch" thema voor FF, dat is sowieso al pikzwart: https://addons.mozilla.org/en-us/firefox/addon/nasa-night-launch/

Bedankt toch maar voor de tip ;)

jolandestam
30 January 2013, 11:34
Ben ik de enige die FF de laatste tijd heel erg zwak vindt? bugs etc....

compuchrisje
31 January 2013, 00:21
Als gesofisticeerde software al corrosie vertoont, denk maar aan SCADA, dan kan je niet verwachten dat je van gratis software meer kan gedaan krijgen. Bovendien zijn browsers het raam voor je internet, waardoor alles zowel naar binnen als naar buiten kan vliegen.
Het aantal bugs is niet tekenend voor de software, in dit geval Firefox, maar wel de diverse manieren waarop internetcriminelen creatief zitten te wezen. Telkens moet er gewerkt worden aan gaten die een normaal mens nooit zou zoeken, laat staan misbruiken.