Volledige versie bekijken : Wie is jou grote voorbeeld??



Obsessed
20 January 2013, 14:07
Probeer het zonder naar de antwoorden te kijken ... doen zonder naar beneden te scrollen ;)

1) Kies je favoriete nummer tussen 1 en 9
2) Vermenigvuldig met 3
3) Tel er nog drie bij en vermenigvuldig terug met 3 (ik wacht wel terwijl jij je rekenmachine zoekt)
4) Je hebt nu een getal van twee of drie cijfers
5) Tel deze cijfers op

Onthoud het bekomen cijfer… En scroll nu naar beneden ...

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

Met dit cijfer kan je in de volgende lijst zien wie jouw GROTE VOORBEELD is :
01. Einstein
02. Gandhi
03. Eddy Merckx
04. Nelson Mandela
05. Thomas Edison
06. Abraham Lincoln
07. Paul Van Himst
08. Bob Dylan
09. Obsessed
10. Bill Gates


Ik weet het (in alle bescheidenheid): "Ik ben een voorbeeld voor heel wat mensen..."
Op een dag kan ook jij zijn zoals ik...het is een kwestie van “aanpassing”…

P.S.: Stop maar met andere nummers te proberen ! Ik ben jouw idool, aanvaard het gewoon!!! :rofl:

Jion
20 January 2013, 14:27
ALL HAIL THE MIGHTY OBSESSED!!! FOR HE IS OUR MASTER!!!
HAIL!!! HAIL!!! HAIL!!!

:bow::bow::bow::bow::bow::bow::bow::bow::bow::bow: :bow::bow::bow::bow::bow::bow::bow::bow::bow::bow: :bow::bow::bow::bow::bow::bow::bow::bow::bow::bow: :bow::bow::bow::bow::bow::bow::bow::bow::bow::bow: :bow::bow::bow::bow::bow::bow::bow::bow::bow::bow: :bow::bow::bow::bow::bow::bow::bow::bow::bow::bow: :bow::bow::bow::bow::bow::bow::bow::bow::bow::bow: :bow::bow::bow::bow::bow::bow::bow::bow::bow::bow: :bow::bow::bow::bow::bow::bow::bow::bow::bow::bow: :bow::bow::bow::bow::bow::bow::bow::bow::bow::bow: :bow::bow::bow::bow::bow::bow::bow::bow::bow::bow: :bow::bow::bow::bow::bow::bow::bow::bow::bow::bow: :bow::bow::bow::bow::bow::bow::bow::bow::bow::bow: :bow::bow::bow::bow::bow::bow::bow::bow::bow::bow: :bow::bow::bow::bow::bow::bow::bow::bow::bow::bow: :bow::bow::bow::bow::bow::bow::bow::bow::bow::bow: :bow::bow::bow::bow::bow::bow::bow::bow::bow::bow: :bow::bow::bow::bow::bow::bow::bow::bow::bow::bow: :bow::bow::bow::bow::bow::bow::bow::bow::bow::bow: :bow::bow::bow::bow::bow::bow::bow::bow::bow::bow:

Phil O'Sophe
20 January 2013, 14:36
Foefelaar ! :D ... :lol:

compuchrisje
21 January 2013, 01:29
Tiens, hoe kom ik dan aan Mandela? :p

ladybird
21 January 2013, 11:14
hahahahaha