Volledige versie bekijken : Zijn er hier "edpnet" abonnees aanwezig?



JimmyJump
21 January 2013, 15:46
Ik zat vroeger bij "dxadsl" en ben overgestapt naar "Scarlet" vanwege het redelijke aanbod met het pakket Scarlet One (Telefoon/Internet/Digitale TV voor €50/maand, zonder belkosten, 30megabit down, 3megabit up).

Bij "edpnet" zou ik €35/maand betalen voor telefoon/Internet, met optie (mits bijbetaling) voor TV-Vlaanderen.

Ikzelf kijk eigenlijk niet genoeg TV om een meerkost van €15/maand te verantwoorden (buiten wat Canvas programmas, "Match Of The Day" en Formule 1 op de BBC en/of La Deux). Sinds ik een TV heb met een aparte satelliet-tuner zou een éénmalige investering van €180 voor een TV-Vlaanderen schotel mij toelaten om alle BBC zenders te ontvangen, zonder abo bij TV-Vlaanderen.

Enfin, om een lang verhaal niet noodzakelijk korter te maken: zijn er onder de Minaticieten piepeltjes die bij "edpnet" zitten?

En, zo ja, wat zijn hun ervaringen, qua stabiliteit van de lijn, facturatie, frequentie van uitval en dies meer.

Dank bij voorbaat :)

Obsessed
21 January 2013, 21:41
Ik ben nog maar pas van Edpnet VDSL overgeschakeld naar Telenet Fibershake.
Ik heb 3 verschillende formules doorlopen bij Edpnet (Adsl - Adsl2 - Vdsl) en telkens was het hetzelfde:
in het begin --> Wow, en een half jaartje later werd de verbinding steeds trager en trager.
Eerst dacht ik dat het aan de pc lag, maar zelfs na een nieuwe herinstallatie of nieuwe netwerkkaart bleef het hetzelfde.
Verschillende tickets aangemaakt bij de provider maar steeds hetzelfde resultaat: "Meting tot aan uw moden wijst uit dat er geen problemen zijn op de lijn."

JimmyJump
22 January 2013, 05:48
Bedankt voor de reactie, Obsessed.

Ben niet ontevreden bij Scarlet (al is hun lijn iets minder stabiel dan bij dxadsl, wat merkwaardig is aangezien dxadsl gebruik maakte van de lijnen van Scarlet -dxadsl is trouwens opgeslokt door Scarlet, nu een goed jaar geleden) 't is alleen dat de aangeboden snelheden bij edpnet zo aanlokkelijk zijn.

Nu ja, wanneer die snelheden serieus zakken na een tijdje heb je der ook niet veel aan...