Volledige versie bekijken : Telenet panne 03.02.2013



JimmyJump
3 February 2013, 18:37
Telenet biedt gratis film aan als compensatie voor de enorme en langdurige panne, eerder op de dag.

Lees het volledige artikel hier (http://www.demorgen.be/dm/nl/5403/Internet/article/detail/1573033/2013/02/03/Telenet-Meer-dan-helft-van-klanten-ondervond-hinder-van-panne.dhtml?utm_source=RSSReader&utm_medium=RSS).

Merel
4 February 2013, 00:47
Tja, ik wil graag weten of ik er voor in aanmerking kom in Meise ! Ik zat de hele dag off-line (serieus) te werken en weet echt niet of dat hier is uitgevallen.

Ik heb alle begrip voor zulke pannes die niet te voorzien waren en alle respect voor diegenen die het kunnen oplossen.
Maar dat de irritatie hoog oploopt van diegenen die op dat moment hun internetverbinding echt broodnodig hadden is heel normaal en begrijpelijk.

strikerfox
4 February 2013, 10:20
Men had beter eens de dowload limiet eens afgeschaft voor deze maand,het gros van de klanten hadden wel geen internet meer. :)

siegy
4 February 2013, 13:38
miss. is er wel een babyboom ontstaan door 700.000 niet internetters :cool:

schrale troost zo'n film avond :shy: maar konden ook gratis voetbal genieten Genk Cl Bruggen 4-1:clap:

slicky
4 February 2013, 20:38
ze zouden dan toch beter een korting geven op de volgende factuur.
niet iedereen is voetbal en film fanaat.
en wat met de personen die dan al betalen voor hun sporting kanalen??

die korting zou voor iedereen beter zijn!

compuchrisje
5 February 2013, 00:12
Ik schaar me achter Slicky, want net nu passen ze hun tarieven aan, wel in de hoogte (weeral).

theo2602
5 February 2013, 11:55
Heb je al eens bedacht wat zo'n korting zou kosten? De administratiekosten zullen VEEL hoger liggen dan de tegemoetkoming! En tenslotte wie denk je dat dit zal moeten betalen?