Volledige versie bekijken : Films spele slecht af



kurt0015
9 July 2005, 15:57
ik zit weer eens met een groot probleem al mijn films spelen niet mooi af.
zelfs orginele dvd's zijn rot slecht op deze pc dus heb ik zon dvd getest op een andere pc en daar was het gewoon super mooi beeld op deze pc zie ik de films niet mooi maar het raarste is dan nog dat mijn afbeeldingen mooi worden getoont zelfs games spelen nog mooi dus mijn grafische kaart kan niet kapot zijn heb een geforce fx5600xt

mijn films zien er zon beetje vaal uit met soms heel sterke kleuren erin niet aangenaam om naar te kijken ik gebruik de codec pack: ACE Mega CoDecS Pack dit gebruik ik al heel lang en nog nooit heb ik zon slecht beeld gehad

heb wel denk ik 2 weken geleden de nieuwste drivers geinstalleert gehad van mijn grafische kaart omdat battlefield 2 zei dat er nieuwe drivers waren maar ik denk niet echt dat deze het probleem zijn want in een spel als je het opstart krijg je een intro te zien en dat is ook een filmpje dit is gewoon heel mooi

weet iemand misschien een oplossing zou graag weer gewoon tv kunnen kijken op mijn pc heb het zelfde slechte beeld namelijk ook bij mijn tunerkaart.

Alvast Bedankt

Djaxx
9 July 2005, 16:00
Hey,

Heb net hetzelfde voorgehad met die nieuwste Nvidea driver... Heb maar terug de oudere driver instalt e runt terug perfect nu (y)

De nieuwste zijn zeker niet altijd de beste!

kurt0015
9 July 2005, 17:31
ok bedankt maar heb de vorige driver niet meer kan jij me die per email sturen ik pm mijn email adres wel want anders moet ik terug naar een super oude driver

Djaxx
9 July 2005, 20:07
You've got MAIL (y) Allee PM :crazy:

grabber
9 July 2005, 20:59
Hey,

Heb net hetzelfde voorgehad met die nieuwste Nvidea driver... Heb maar terug de oudere driver instalt e runt terug perfect nu (y)

De nieuwste zijn zeker niet altijd de beste!

Het zelfde hier, nieuwste drivers van nvidea werkte voor geen meter.

Heezy
10 July 2005, 03:57
Mja, ik heb hier de nieuwste Forceware opstaan (77.72) en heb geen enkel probleem. Noch BF2, noch andere games, noch films.
Heb je eerst je oude drivers goed verwijderd? (Verwijderen + drivercleaner).

kurt0015
10 July 2005, 10:44
ik had gewoon er over geinstalleert zoals ik altijd doe en heb er nooit problemen mee gehad maar nu ik de oude driver terug heb geinstalleert werkt alles weer heel goed (y)
alleen ik krijg als ik BF2 op start da er nieuwe drivers zijn ma da boeit eigenlijk niet want ik kan gewoon spelen ;)

Heel erg bedankt iedereen

Hier mag een slotje op

Heezy
10 July 2005, 12:34
Mja, ik ben voorstander van altijd de laatste drivers te gebruiken. Veel bugs dat er worden uitgehaald, optimalisaties, extra mooie features...
Ik zeg niet altijd dat nieuw beter is, maar meestal wel.

En aangezien ze hier perfect draaien, weet je dat het kan ;-). Uw keus.

En NVIDIA's kan je idd normaal over mekaar installeren. Maar ik verwijder eerst alles mooi. Better safe than sorry.

Heezy
10 July 2005, 16:45
Oplossing voor je probleem:

bij de nvidia tab: kleurcorrectie - kleurwijzigingen toepassen op: alle - toepassen.

;-)

Gruwelijk
30 July 2005, 23:42
tis nie waar Heezy !!

ben drie dagen aan het klooien met mijn videospelers en heb tenslotte de 71.*.* driver er op gezet.

FrankGyproc
31 July 2005, 01:03
thx, Heezy , was hier ook een probleem en is nu verholpen.
GrTzZz...